Zullen ze best wel kunnen denk ik, maar dan bedien je wel een hele andere doelgroep met een ander prijskaartje Opzich is San Martin helemaal niet zo’n slecht horloge, zeker wat de prijs betreft.
En zo is er uiteindelijk voor een ieder wat wils
Dat is het hem net, die leveren iets wat prijs/kwaliteit helemaal top is.
Een model met eigen smoel zou een succes kunnen zijn.
Ja, dat denk ik ook wel.
Goedemiddag vrienden, zoals ik gisteren al zei, heb nog 2 andere Gamages met een “zeer pakkende naam ” Magnitude rose.
Een hele vette dikke diktrom horloge wat zeker blijft plakken
Helaas zit ie niet om de pols, hoef ik verder niet uit te leggen toch
Vrijdag en zaterdag laatste dagen van dit thema, zondag vrije keuze dag en dan een nieuw thema op 13-5-2024
Iedereen nog een fijne donderdag of lang weekend
Oef! Die is echt verschrikkelijk. Hoe krijgen ze het voor elkaar.(ik hoop dat ik je niet beledig)
Goed nieuws. Not my cup of tea, maar wel iets om in het oog te houden.
Laten ze het maar gewoon bij de homages houden.
Pagani.
Hommage, plak, kopie? Daytona en Speedmaster ak t goed begrijp.
Ieg degelijk spul voor 't geld en Seiko kaliber inside.
Haha, ja nu ben ik heel verdrietig. Wordt slecht slapen vannacht, morgen komt de laatste, ook zo’n hele mooie
Goedemiddag vrienden, zal het maar alvast aangeven, volgende week even de laatste week. Dan ga ik jullie lekker uitzwaaien en er 2 weekjes tussenuit. Vanaf 20 mei neemt mijn grote vriend @Lexaf het even voor 2 weken over en bepaald hij het thema. Dus maak jullie borst maar alvast nat
Ha en speciaal voor @PetraO dit gigantisch mooie plakhorloge met goud, jawel ook een magnitude maar dan two tone. ff een uurtje naar kijken Petra .
Morgen laatste thema dag Hommage&plakhorloges, zondag vrije keuze dag en maandag kom ik weer met een nieuw thema. Nieuwsgierig, hou dit topic dan maar goed in de gaten
AUW!!!
Kwam onderstaande horloges tegen op zolder. Mijn excuses voor de mensen die hun eten nog niet verteerd hebben.
Zo vreselijk zijn ze toch niet? Ik hen erger voorbij zien komen.
Worden nog steeds verkocht, dus genoeg mensen die ze kopen
Trouwens ik ben aan het herkauwen, tja bezuinigen he
Dank voor uw mededogen en waarschuwing.
Tussen de oogharen kijkend valt het trouwens wel mee .
Weet er zo al 3 op te noemen die je verschrikkelijk vindt
Laatst op dit forum, van die goudkleurige bakstenen met allemaal knopjes en wijzers…
Laatste dag van het thema Hommage&plakhorloges, vind het wel wat stil vandaag, zal wel door het mooie weer komen .
Morgen vrije keuze dag en maandag weer een nieuw thema
Dan maar als laatste nog maar een Invicta pro diver, heeft wel wat weg van een bekend merk toch
Verder iedereen nog een fijn weekend en tot het volgende thema, maak ik zondag bekend