Handig!
Prachtig horloge
Absoluut!
Bizar mooi.
Bizar zeldzaam ook, denk ik.
Bizar modern voor die tijd.
Bizar bezit.
Bizar genieten!
Ik vond er nog een, verstopt in de collectie Russen. Een 24 uurs Raketa ‘Antartica’.
Een 24 uurs uurwerk is sowieso al bizar, vind ik, want wat heb je er aan?
Maar met deze is nog iets geks.
Een bizarre fout op de wijzerplaat. Goed kijken!
Seconden verdeling verspringt van 35 naar 60 ?
Jawel! U mag door naar de volgende ronde!
Heel mooi en heel bijzonder.
Die zou ik ook gekocht hebben. Ik vermoed dat hij iets verder naar het Oosten is gemaakt, maar het is een leuk ding.
Ach maakt mij geen bal uit, je kent mij goed, onderhandelen en dan kost het geen drol. Was wel een horloge liefhebber, lekker mee geouwehoerd. Maar ja dat zijn jullie wel van mij gewend. Verdomd handig als je een beetje Grieks nog kent . Hij moest natuurlijk al zijn horloges laten zien
Assie stond er maar bij, daar gaar ie weer
Ach maakt mij geen bal uit, je kent mij goed, onderhandelen en dan kost het geen drol. Was wel een horloge liefhebber, lekker mee geouwehoerd. Maar ja dat zijn jullie wel van mij gewend. Verdomd handig als je een beetje Grieks nog kent . Hij moest natuurlijk al zijn horloges laten zien
Assie stond er maar bij, daar gaar ie weer
Zo krijg je je topic wel vol Ferry, alles dubbel plaatsen.
Was me nog niet opgevallen Ed
Maar nou je het zegt.
Is mijn schuld, er kwam maar niets en de wifi hier is niet je van het. Dus mijn excuses.
Het is weer vrijdag. Dus vooruit nog een plaatje van mij.
Zoals ik al eerder heb gemeld, ben ik een groot fan van Tom Waits. Bijgaand een foto met tekst van een van zijn songs “Raised Right Men” van zijn album Bad As Me.
En natuurlijk op de foto ook een horloge(merk) waar ik een hele grote fan van ben.
Oeps. Verkeerde draadje, denk ik. Sorry.
Hoi Eddie, snap er niets van. Vanmiddag Perelli, champagne, wodka en ouzo gezopen. Heel gek, voelde hem ineens even zitten. Net mijn roes uitgeslapen. Dus Assie plaatst even wat voor deze arme jongen en jij like haar niet eens. Ach Assie wilde mij ff helpen en zette een horloge wat ik gekocht heb in mijn account. SCHAAM JE, Assie even een like geven he . Wel sterk spul joh, die fisherman friends
Doe mij maar een pot Pesto met cashewnoten en aardappelzetmeel terwijl ik rondloop in een microkini uit een oude collectie. Dan ben ik helemaal gelukkig.