Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Heel gaaf, foto van het internet of is deze van jou?

1 like

Één dan.

2 likes

Niet de mijne
Is nog maar pas uit, en al uitverkocht

2 likes

Doet me een beetje aan een Rolex Cellini King Midas denken.

1 like

Kwam net dit tegen

Horloge in de vorm van Gibson guitar…

4 likes

Die is zo bizar dat ik hem wel zou willen

3 likes

Je kan nog bieden zo te zien… :metal:

2 likes

Mumbai redial van een Rus, gekker moet het niet worden :yum:

2 likes

4 likes

Ha! Als iemand die een bandje wil oprichten?
Hier is er eentje voor de pianist:

(net tegengekomen op vinted)

4 likes

Jaren geleden kwam een buurman, die bij de plantsoenendienst werkte, met dit 48mm grote Axcent horloge op de proppen.
Hij had het tijdens zijn werk gevonden, en omdat hij wist dat ik horloges verzamelde. verhuisde het naar mijn verzameling.
Het bolle glas en de kast waren nogal beschadigd, maar hij werkte.

5 likes

De fout,… Pinguïns op de Noordpool :thinking:

1 like

Het horloge heet “Antarctica” een er staat een Zuidpool op-- ik mis even hoor je aan de Noordpool komt :wink:

1 like

Uit me duim…

Ik dacht in de plattegrond de Noordpool te herkennen :face_with_peeking_eye:

Toch is het een originele, Don. Door mij nieuw gekocht, rechtstreeks uit Rusland (toen dat nog kon).
Er blijkt/schijnt een hele productie serie van deze verkeerde wijzerplaat stempel te zijn geweest. Had 'm terug kunnen sturen, maar vond dat te veel moeite en eigenlijk wel grappig. Zoiets als een postzegel met een verkeerde vertanding. Schijnt bij filatelisten ook een speciale verzamelhobby te zijn.

2 likes

Was 'n niet serieuze comment Lex :innocent:

2 likes

Juist daarom nuttig om even uit te leggen hoe het in werkelijkheid in elkaar zat, Don. Ga vooral door met je niet serieuze commentaar, de wereld is al serieus genoeg.
image

2 likes

Zou je wel denken ja…Daarom is het in de horlogewereld nog een beetje uit te houden :wink:

2 likes

Hier is het broertje

Net zoals de piano, ook op Vinted

7 likes

Wat een afschuwelijke lelijk stukje metaal is dit toch. :skull_and_crossbones: :poop: :face_with_symbols_over_mouth:

11 likes