Ik lijk toch een wat moeilijk thema te hebben gekozen. Niet meer voorbeelden?
Nee, ik kom ze wel tegen in advertenties, maar dan sla ik ze altijd over!
Een hele mooie. Niet alleen als voorbeeld, maar ook als horloge! Dank voor het showen!
Nou als Petra het mag, mag ik het dus ook. Sorry voor de cijfers maar kan niet lezen wat de Russen schrijven. Zo dat zijn er dan toch 2 extra van Petra en mij
En kom op mensen, ff wat leuke foto’s posten. Bijvoorbeeld uit India of Arabisch, Japans enz. Moet lukken toch in 2 dagen
Maandag komt er weer een nieuw thema, dus grijp je kans met onleesbare teksten voor de simpele Nederlander
Eindelijk rust om alle lades open te trekken, want ze moeten toch ergens liggen
Aha, de buit.
Hebreeuws
Hindi
Kannada
Noord-Koreaans
Chinees (Mandarijn)
en dan toch een Rus, maar dan een simpel horloge voor blinden (dus geen braille-horloge, dus eigenlijk mag 'ie er helemaal niet bij)
Eén voor elke dag, want op de vrijdag draag ik (bijna) altijd Russisch
Heel leuk
Trek hier alle lades open maar helaas helemaal niets…
Allemaal heel toepasselijk
Goedenavond Squale liefhebbers, de komende 2 weken is Squale het thema. Waarom is niet zo gek natuurlijk, vandaag uitreiking van de HFLE Squale. Maar het thema Squale moet men breed zien, dus toon allemaal je Squale. Dus alle Squales zijn welkom, laat vooral de mooie afwerking zien, de sunburst, wijzers, macrofoto’s enz. Daarnaast ook natuurlijk de strap/s van je Squales. Hoop dat er weer veel leden mee gaan doen.
Ik trap af, met wat snel gemaakte foto’s:
En zoals jullie onderhand wel weten, zondag is vrije keuze dag
Ha vanaf nu kun je lekker los gaan met een Squale, 2 weken Squales weken
Nog even geduld maar die post zal gemaakt worden
Die is lekker!
Laat me raden, als jullie vis eten gaan de Squales om de pols?
Twee weken één enkel merk? Pfoe. Nja.