Zon fiets is idd gevaarlijk.
Voor je het weet ga je onderuit.
Mooie set zo bij elkaar, wat is de ref. die naast de HFLE ligt? En wat zie ik nu, jij hebt er zelfs een pet bij en ik niet
He had ik al verteld dat Assie ook heel blij was gisteren, waren trouwens maar 2 vrouwen tussen al die kerels
Thanks!
Oei, weet ik niet precies. Volgens mij staat op de doos (die ik natuurlijk bewaard heb) gewoon 1521FL (van full lume).
Ja, die kreeg je bij doen van een aankoop op de vorige Squale meeting. Denk dat ze op dit moment op zijn. Maar misschien tijdens de volgende Squale meeting weer?
Was ook erg leuk jou en jouw wederhelft eindelijk in het echt te ontmoeten! En sowieso een gezellige boel natuurlijk, gisteren!
Ja, de dames waren een klein beetje ondervertegenwoordigd. Nou ja, net als hier op het forum eigenlijk, he?
Ik heb hem gevonden en idd geen ref.nummer. Je moet maar zo denken die Italianen nemen het niet altijd zo nauw .
Assie moest natuurlijk weer een peuk opsteken gisteravond, keek ze op haar horloge (wil ze zelf een NA van maken, mag mij er niet mee bemoeien ) maar kon de tijd niet aflezen, was te donker. Vond dus de lume wat matig, dus ik zei je moet er wel de hele dag mee in de zon lopen he
Vond het ook leuk jou te ontmoeten en nog vele anderen, bij een volgende meeting schud ik de rest de hand en heeeel misschien heeft @royke74 nog ergens een petje liggen
Tja en voor de dames op het HF, als je bij de Squale familie hoort zal je er geen spijt van hebben, stuk voor stuk aardige kerels
Oke vrienden, niet gaan schelden over de kwaliteit van de foto’s, Assie is nog niet thuis. Dus meneer ongeduld maakt snel wat foto’s Kon gewoon niet wachten
Alleen die kroon he, zal daar nog een stickertje op zitten, laat ik Assie wel even aan pielen.
Maar dat bedoelde ik dus met macro foto’s, kan natuurlijk veel beter. Dus kom maar op boys
De herkansing, wat moet ik toch zonder Assie. Zat ik hier te balen, zou die kroon nu zo beschadigd zijn.
Assie komt thuis “HIER MET DIE TELEFOON!!”, en zie het resultaat
Ziet er mooi uit.
Hoe houd zo’n suède band zich in de regen/vocht?
Of heb je hem laten impregneren?
Geen idee, eigenlijk…
Goed idee, eigenlijk! Ik heb zelf van dat spul in een spuitbus! Thanks voor de tip!
Ooh dat is ook een beauty! Waar heb je die band en welke ist??? Mokok hebbe
Ome Ali Originals!
Prachtige foto!