Dan meld ik me ook maar in de kroeg… in 2012 deed ik mee met de HFLE van dat jaar… dat was een Squale… oplage van 25 stuks, oranje plaat en naar keuze een stalen of zwarte PVD kast. Ik heb nr. 18 van 25 , zoals je ziet in het zwart :
Klaas voor het eerst dat ik deze hier nu zie en toen maar 25 stuks, dat is dus echt een LE . O ja, deze moet natuurlijk ook gepost worden in het topic thema weken horloges, ben je echt de enige met deze uit 2012
Bedankt voor de back-up!
Was even offline. Had ik ook nog maar een 1521 liefst de blue blasted met orange hand maar dat is een ander verhaal. @fredpanarai1 bij mij staat toch echt Y1545 op de achterzijde.
Jij maakt me helemaal in de war jo
, ik was ook ff van het padje af. Kon ik toch mijn nummer niet lezen van de HFLE, dus ff hulptroepen ingeschakeld en ik ben weer helemaal bij . Ja joh, alleen de rijke stinkerds kunnen die 1521 betalen. Wij behoren gewoon tot het pleps maar hebben toch maar mooi die HFLE en jij hebt er zelfs ook nog een GMT bij, dus jij bent dus mooi gezegend met 2 Squales
Btw, we zijn tenslotte in een kroeg. Leg deze is naast het ontwerp van het HFLE. Alle deelnemers van de organisatie hebben al super veren gehad maar hier krijgen jullie er nog één:
Dan ziet het HFLE er toch verd#md stukken beter uit met kleine details zoals de oranje tip de de secondewijzer, bezel en kleurstellingen… Niks tegen de ontwerpers van Squale hoor maare
Uiteraard geen probleem. Dank u, ik ben er blij mee. Voorlopig blijft de gmt ook zeker.
Heb nu mijn zinnen gezet op een 1521 of een rose Onda. Ik weet niet wat het is maar ik vind deze betoverd…