Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Ook prachtig !

Heb ik wel 50 jaar voor nodig gehad !

2 likes

Eigenlijk mijn vakantie horloge, maar tussen al dat dure mooie geweld toch even deze posten :joy::joy:

13 likes

16 likes

Hierbij mijn ‘onderwater’ klokjes. :+1:t3:

26 likes

13 likes

Heel mooi. De 2901.50.91 42mm, toch? Wauw.

1 like

14 likes

Ha dat is nog eens een collectie,heel divers met hele mooie merken.
En zoals jij al laat zien, het hoeft echt niet allemaal duur te zijn. Maar wat het aantal duikers betreft, kunnen we elkaar een handje geven. Maar het is een Duikers week, dus ik stel mij bescheiden op door er iedere dag 1 te plaatsen. Nooit direct al je kruit verschieten leerde mijn vader mij :grin:. Benieuwd wat je de rest van de week gaat plaatsen, duurt tot zaterdag he :wink:
En het jaar heeft vele weken, dus ook vele thema,s van duikers tot dressers en van dressers tot sportieve horloges. Of van mooi, leuk, grappig enz. Dus we kunnen hier alle kanten op :smile:

3 likes

18 likes

Natuurlijk ook vandaag weer een bijdrage van mij in de week van de duikers. Dit keer de Longines Zulu Time GMT, maar als je gaat duiken wel met een ander bandje erom :wink:

20 likes

Moet ook gerust kunnen vind ik. @SuperDuiker Chapeau dat je ook de foto’s van de hommages in je duikerscollectie toont. :+1:

3 likes

Moet kunnen in dit topic, anders zou het in wat dragen wij vandaag moeten staan :+1:. Ja toch @HansvV, anders had ik er geen apart topic van hoeven te maken :wink:

1 like

Je hoeft er nog maar 5 te vinden voor de rest van de week :wink:

1 like

Ha Bill, met jou collectie kan je er iedere dag deze week wel een paar plaatsen, en keuze genoeg in je mooie collectie :+1:

Zo dan Jesus, wist niet dat jij ook zoveel duikers had :+1:

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie Seamaster, wat een mooie wijzerplaat heeft deze, wens je natuurlijk veel draagplezier. :ok_hand: :+1:.
En ja, deze Omega seamaster past mooi in dit topic :muscle:

2 likes

Mooie foto’s Dan, zo zie je maar in dit topic kan je alle kanten op :+1:

1 like

In dit topic zijn we allemaal gelijk, of je nu een duiker hebt van €100,00 of van €100.000,00. Een duiker is een duiker en met een Vostok is niets mis en die kunnen echt wel diep :+1:

5 likes

Speciaal voor dit topic m’n Clemence Photic gepakt. :wink:

13 likes