Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Dank je. 2901.50.37. Geleverd met kleine lederen band; eigenaar kocht metalen band erbij.

2 likes

De duiker van vandaag… 100m WR

14 likes

A

200m, is in en om Nederland genoeg om als duiker te fungeren…

15 likes

17 likes

Ideaal voor het timen van de lasagne

13 likes

Geïnspireerd door TS mijn variant weer om de pols geslingerd.

15 likes

Invicta’s worden vaak onder gewaardeerd op het HF, maar zie wat een mooie wijzerplaat deze heeft en volgens mij heel leuk met licht kan spelen. En blauw heeft vaak wel de voorkeur bij mij, dus ook deze pro diver :+1:

5 likes

Leuk om te horen Fred, bedankt voor je reactie👌

Invicta maakt wel degelijk hele leuke horloges,in een geweldige prijs kwaliteits verhouding.
Wat soms ze mogen denken hiero maakt me niets uit, ik weet wel beter.
:hugs:

5 likes

Na de chrono’s periode komt de divers periode:

31 likes

Tag Tuesday

16 likes

17 likes

Deze Padi kan ook zwemmen hoor. :bath:

19 likes

De duikers zijn prima. Ben zelf niet zo van de comic, super heroes thema. Ook de autoracer thema is prima

2 likes

Heb er ook een blauwe rubberen band bij. Maar in deze samenstelling toch mijn favoriet.

11 likes

De desk diver van vandaag

12 likes

Ik heb er nog een gevonden

10 likes

14 likes

Tot 200 meter onder desk.

10 likes

Daarnaast maar twee geen duiker.
Alleen met de Scurfa wordt gezwommen…:face_with_peeking_eye:
Ik vind duikers gewoon mooi :hugs:

18 likes

Mijn Alpina Seastrong, Automaat in Piquerez kast, gedragen op autoreis naar Mauritanië. Duikbaar tot 300 meter, maar zelfs voor snorkelen ben ik er te zuinig op :smile:
Voor de gelegenheid droeg ik ook een klein kompas op de band, navigatiesysteem werkte in de woestijn niet altijd.
Ik heb ook een gouden Alpina Dress horloge, handopwinder, uit de jaren 50, die bewaar ik voor een ander Topic

15 likes