Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

15 likes

24 likes

Ik ben niet zo dol op duikers, maar toch heb ik er twee. Vandaag de Pook, de HFLE2022 , zwaar ondergewaardeerd destijds: er zijn slechts 34 exemplaren van besteld.
De duikring is prettig smal en bij het koken is zo’n draaibare bezel best handig. Verder zijn de wijzers en de indices prachtig.

13 likes

Yup
:white_check_mark: duiken
:white_check_mark: gereedschappen
:white_check_mark: kleden Want als net niet geheim agent 00 met een diver op slechte nato een black tie event mag verschijnen. Dan wij toch ook zeker

8 likes

Elvia oude foto’s Quartz met saffier standaard met 2 nato’s .
Leer bandje erop gezet…

Met nato nr 1

14 likes

En nog maar een monocoque erin gooien dan naar. Nu een iets ouder model. :slight_smile:

10 likes

De duiker beater die me heeft verrast met zijn prijs kwaliteit verhouding, de Seestern S434 op een paratrooper bandje:

Mijn zeer geliefde Seiko Sports 5 op een rubber Zuludiver bandje:

En tot slot mijn nieuwste aanwinst, hij krijgt nog zijn eigen NA, de Maurice Lacroix Pontos S, PT6008-SS002-331. Ik heb hem van zijn originele bandje afgehaald omdat hij daarmee nog massiever overkwam dan hij al is dus ik ben nog aan het experimenteren om het meest ideale bandje voor de knaller te vinden:

9 likes

Als TS moet je natuurlijk je dagelijkse bijdrage leveren, dit keer een duiker waar ik niet mee duik of zwem want dan heb ik geen mouwtje :joy:. Maar mij is ooit vertelt dat ie wel tegen een drupje water kan :wink:

16 likes

:grin: duiker.

19 likes

En gefeliciteerd met je Maurice Pontos S, ze zeggen dat je daar ook mee kan duiken :wink:, wens je natuurlijk heel veel draag/duik/zwem en snorkel plezier :diving_mask: :ok_hand: :+1:

Mag je toch verwachten van dit merk, dat hij waterdicht is. Mooie rolex.

1 like

:joy: inhakend op bovenstaande quote vond ik hem wel waardig met toch 200m waterdichtheid en met de interne bezel kun je de duiktijd kunt vastleggen

1 like

Nog steeds erg content met mijn Citizen Fujitsubo. @fredpanarai1 bedankt voor het excuus om 'm nog eens te posten :blush:

18 likes

Dat is niet de minste zeg! Echt een Rolex ten top! Mooie combinatie, blauw met goud.

3 likes

16 likes

11 likes

Haha, ja joh soms heeft men net dat ene duwtje in de rug nodig :wink:

1 like

Forced patina op de bronzen oris?

Mijn duiker van vandaag: de Vostok “Panerai” met blanco duikring (je kunt hem draaien en is vervangbaar). Uiteraard 200m WR zoals het een echte Vostok betaamt en schroef kroon.

9 likes

Geldt dat ook voor de mijne?