Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

The Holy Casio G-Grail :slight_smile:

3 likes

Dit is een ouwetje - maar op dit moment aan de pols; weliswaar op staal “Jubilee”. In een Franse bergbeek, 2017.

SKX 009J, anno 2010. Nieuwprijs 120 euro. :grin:

14 likes

11 likes

14 likes

Goedemiddag!

8 likes

Die Yema on the beach waanzinnige foto… :heart_eyes: :star_struck:

1 like

Trio seamasters overwinteren aan zee​:palm_tree::shell::dolphin:

9 likes

Goedemiddag vrienden, laat ik ook maar eens duit in het zakje doen.
Het was 3,5 jaar geleden dat ik met mijn Promaster ging duiken op Aruba, lekker tussen de vissen. Ja he he, logisch die zwemmen in het water :smiley:.
Goh wat kan ik toch liegen he, nee ik was het niet die gedoken heeft maar is wel mijn horloge. Nu weet ik alleen niet meer van wie ik deze toen heb overgenomen, mag zich alsnog melden hoor kan ik het erbij schrijven. Maar zijn toch leuke foto’s, of niet dan :wink:

12 likes

Nicely :sun_with_face::bikini::sun_with_face:

1 like

@fredpanarai1 thnx voor de tip …

Horloge in …

En bij …

Het water :blush::+1:

11 likes

Zie hier, zelfs het glas heeft een bezel, wel goed kijken he :wink:

Ben benieuwd naar de foto’s met dit warme weer :wink: En @HansT jij zit deze week aan het strand, tussen de bedrijven door ff een leuke foto posten :smile:

2 likes

Ferry, ik ga m’n best doen, ik moet daar vooral erg hard werken achter de vleugel, maar het wordt dan ook goed betaald😁.

1 like

9 likes

12 likes

Niet echt water want daar kan deze ouwe dibbes uit de jaren 80 niet tegen…

Maar hij hangt toch figuurlijk boven het droge water… :rofl:

7 likes

:beach_umbrella: :beach_umbrella: :beach_umbrella:

8 likes

Je zou denken, Ferry&Assie dansen de Tango niet, nu hier dan een foto van ons beiden :wink: Moet toch als TS ook posten he :grin:

Fijne avond iedereen :+1:

6 likes

Vakantiehorloge klaar voor…

8 likes

Vorig jaar zelfde tijd …

8 likes

Ik zou eerder denken dat Ferry in de war is aangezien er een Flamenco op het glas wordt afgebeeld :slightly_smiling_face:

2 likes