Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

:rofl: :rofl:, nu snap ik dat wij iedere keer uit de maat gingen :grin:. Maar joh, algemeen bekend toch dat ik een warrig type ben, maar wel aardig toch :wink:

1 like

Ja

Er zit geen kwaad in

:slightly_smiling_face:

1 like

6 likes

HFLE aan het zwembad in Rhodos

10 likes

10 likes

Mijn zeewaardige Squale

7 likes

Geloof 600m is voldoende :face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye:

6 likes

Wat is ons landje mooi vanaf het water

10 likes

Vandaag laatste dag van het thema horloges in of bij het water, zondag is zoals altijd de vrije keuze dag.
Ik zal nog 1 keer alle foto’s posten, simpel maar passen wel in het thema. Dus grijp je laatste kans bij dit thema vandaag :wink:

Nu was ik al een tijdje bezig met themaweken maar begon daarmee in het topic “wat dragen wij vandaag”, nu is mij al door een paar leden gevraagd of ik deze thema’s (die door velen gemist zijn) nog een keertje hier zou willen doen. Ik heb er geen probleem mee, dus zal een polletje maken welke toen aan de beurt waren.
En natuurlijk neem ik de tips van @jacobus ook mee om daar in de toekomst thema’s van te maken. En tips geven, staat natuurlijk altijd vrij, ook voor de vintage liefhebber.

Oke, eerst maar het polletje en daarna de laatste foto’s wat horloges in en om het water :smile:

• show hier je Seiko’s
  • show hier je Orients
  • show hier je Citizen’s
  • Show hier je Tissot’s
0 stemmers

Waar de meeste stemmen op komen zal ik als eerstvolgende thema gebruiken.

Dan nu, de foto’s van het huidige thema:

O ja, dat dansende paartje (Assie&Ferry) @Boetje danst dus de flamengo en NIET de Tango :wink:

Dus kom maar door vrienden op de laatste dag, het weer is er goed voor :wink: En nog een fijn weekend :+1:

6 likes

Bijna goed.

:slightly_smiling_face::+1:

1 like

Lekkere combi hoor!!

2 likes

Echt he Ben, ben met tig dingen tegelijkertijd bezig. Maar goed, een correctie kan ik wel hebben :wink:. Blij dat ik geen gorrectie schreef dat had dan wel heel gor gestaan toch :wink:. Net even ruzie met de KPN gemaakt, denken dat ze je kunnen overbluffen. Zo van dat is niet mogelijk meneer. Nou dan wordt ome Ferry dus echt wel boos, schoonmoeder van 88 kon niet meer bellen met haar 2 G telefoon. Assie belde en werd dus het bos in gestuurd, dus gelijk maar even KPN duidelijk gemaakt dat er meer wegen naar Rome leiden. Heel gek, nu is alles ineens opgelost :upside_down_face:

2 likes

5 likes

7 likes

Nog een paar uurtjes te gaan, dus je kunt nog je vrije keus horloge posten. Later op de avond kijken wat de poll uitwijst, dat wordt dan het nieuwe thema vanaf morgen. Dus je kunt nog stemmen tot 23.30, kom op vrienden, een stem kost echt niets hoor :wink:

1 like

Voor ons huis :blue_heart:

7 likes

5 likes

Nu nog goedenavond thema vrienden, de poll wijst uit dat Seiko het thema wordt.
En om echt iedereen met een Seiko een kans te geven, stel ik geen voorwaarden. Dus een instap Seiko, chronometer, Grand Seiko alles is oke. Dus verwacht veel Seiko’s deze week voorbij te zien komen.

Ik trap af met Seiko’s die divers zijn, morgen zal ik er wederom een paar plaatsen. Dit t/m zaterdag 6 juli en zoals jullie weten, zondag is altijd een vrije keuze dag.

Hoop echt dat er veel leden deze week met hun Seiko’s mee gaan doen :+1:

10 likes

Allereerst de enige Premier en hij zoekt een nieuwe baasje.

10 likes

12 likes