Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Ik probeer mij Seiko’s een beetje over de week te spreiden :wink:

14 likes

Fout. Het is een Chinese home made watch. :rofl:

1 like

Haha Jesus, ik heb ook een Pagani :wink:. Heeft wel iets weg van een Daytona en daar zit dus een heel klein Zwitsertje in :rofl: :rofl:

1 like

12 likes

Mijn SKX

12 likes

Deze vandaag:

9 likes

11 likes

6 likes

Mn tot nu toe nog enige Seikootje, fijn dingetje wel :ok_hand:t2:

10 likes

9 likes

10 likes

8 likes

6 likes

6 likes

En dan nu een Seiko die je niet zo vaak ziet.

9 likes

Seikotoop :innocent:

10 likes

Hoi @jurgenc (Jurgen) die Alpinist is wel een hele mooie, wat een mooie wijzerplaat. Denk als dat het zonnetje op schijnt hij nog veel mooier wordt :+1:

Klopt Eddie, zou niet meer weten wanneer ik deze voor het laatst gezien heb op het HF of ik moet er overheen gekeken hebben. Maar wel een leuke Seiko :+1:

Zat even te kijken naar je Seiko UC2000, zijn nog wel te vinden maar zeker niet goedkoop, vragen echt met droge ogen net zo makkelijk ruim €800,00. Zag er toevallig nog wel 1 staan die NOS is in WuS. Deze is uit 1984 maar weet niet uit welk jaar de UC2100 is. Maar zeker een aparte vintage Seiko :+1:.
Zelf heb ik jaren geleden bij toeval een Seiko messageWatch gekocht, waar die is gebleven weet ik echt niet meer :cry:

1 like

Mooie GS, ik wist niet dat je een astron had :slightly_smiling_face:

1 like

6 likes

Jazeker Glenn, ook de nieuwste Astron. Heb ik toevallig vandaag om de pols, dus kan die ook in wat dragen wij vandaag :wink:
En natuurlijk moet ik er ook weer een paar plaatsen :smile:

7 likes