Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Favoriete wijzeruitvoeringen :hugs:

7 likes

6 likes

7 likes

Op herhaling. :+1:

10 likes

Heb jij die in bezit ?
Of heb je die van de website gehaald ?

1 like

Nee die heb ik zelf in bezit.
Kan wel zijn dat de afbeelding van hun website is.
Ook de bijzondere stalen band in in zwart. Nog niet eens op maat afgesteld.

2 likes

Goedemiddag thema vrienden, vandaag lekker vrije keus dus gewoon een simpele Citizen om de pols.
Vanavond maak ik weer het nieuwe thema aan, kan echt iedereen aan meedoen, de 1 wat meer dan de ander. Maar wederom ook iedereen uit het vintage topic, dat maakt dit topic zo leuk. Zo min mogelijk mensen uitsluiten, heeft iedereen plezier :smile:

Fijne :sunny: zondag iedereen, deze jongen gaat nu even naar de tour kijken :wink:

3 likes

Vandaag mag ik ook mee doen😁

5 likes

7 likes

Gewoon doen. De regels zijn poepsimpel… Het spel niet.

Zonet in Cyberpunk 2077 tegengekomen. :sunglasses:

2 likes

Het nieuwe Thema laat je merkhorloges zien, sorry voor de wat lange tekst. Maar echt voor de duidelijkheid goed lezen!

Hiermee bedoel ik dus alle horlogemerken!
Ik ga dus niet de discussie hier aan over plakmerken (daar verschillen de meningen namelijk over) dus wat mij betreft mag je die hier ook plaatsen.
Dus zowel plakmerken, in house en manifactuur merken, enz. Dus van Invicta tot Richard Mille, alles kan, behalve leugenachtige namen zoals bijvoorbeeld Gamages (dat is gewoon een naam wat vroeger een warenhuis was in Londen en al vele jaren niet meer bestaat, wie die horloges maakt zou ik niet weten). Ik weet dat dit thema de nodige discussies kan uitlokken en dat wil ik dus absoluut niet!!! Laten we het leuk en gezellig houden:-).

MAAR JE MAG MAAR 1 KEER EEN MERK NOEMEN EN DAAR 1 FOTO VAN PLAATSEN!

Bijvoorbeeld noem je de naam Seiko, dan mag dat maar 1 keer en 1 foto, dus ook Grand Seiko valt daaronder. Vervolgens stap je over naar een ander “merk” zoals Breitling, Dan Henry, Doxa, tactical Frog, Rolex, enz. En daar plaats je dan dus 1 foto van, zo kan je dus de hele week merken en foto’s plaatsen. Moeten natuurlijk wel horloges zijn die je in bezit hebt en geen merk met foto die je reeds verkocht hebt of van het internet plukt. Op deze manier kunnen veel leden meedoen of het nu een goedkoop of duur horloge is. Heb je nu veel verschillende merken probeer het dan een beetje te spreiden over de hele week van maandag t/m zaterdag en zoals bekend is zondag altijd een vrije keus, dan kan je op zondag gewoon een eerder genoemd merk plaatsen.

Natuurlijk hoop ik ook dat het vintage topic meedoet:-)

Ik trap af met een paar merken en foto’s en de volgende dag weer andere merken met foto’s, enz.

Seiko Astron

Citizen Tsuki-Yomi

Orient Triton LE 70th anniversary

Hoop echt veel merken en foto’s te zien :+1:

8 likes

9 likes

13 likes

10 likes

Tudor op #1. ( Voor mij dan )

Squale #2.

Dat zijn de merken die ik nu nog bezit :wink:

11 likes

Bulova en Timex.

11 likes

Kan gebeuren natuurlijk, maar je hebt ook 2 x Certina geplaatst. Foei :wink:. Probeer wel wat te spreiden over de week, niet in 1 keer je kruit verschieten :wink:

2 likes

9 likes

Ja dat komt namelijk omdat Spanje Europese kampioen voetbal is geworden. :rofl: :heart_hands:

1 like

Yema, Urban Sport Flygraf :watch::ok_hand:

13 likes