Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

En zoals iedereen inmiddels wel weet is het vandaag zondag, dus vrije keus dag, laat je mooie horloge vandaag maar weer zien. Mag natuurlijk ook een horloge zijn die je al eerder geplaatst heb, vrije keuze toch :wink:

Vandaag maar weer eens mijn submariner, blauw is mijn lievelings kleur dus das niet zo moeilijk. En dan met de goudenletters op de plaat, veel mooier dan het nieuwe model (persoonlijke mening he) dan die met de witte letters en 1 mm grotere dial :smile:

En vanavond maak ik het nieuwe thema bekend, ook weer 1 waar iedereen aan mee kan doen, moet je wel wat moeite voor doen maar dat is onze hobby toch :wink:

5 likes

Het werd weer tijd voor de Recraft.

9 likes

LEXicographisch😁

4 likes

Beste thema vrienden, deze week is het thema “je horloge in de natuur”.
Iedereen kan weer meedoen, van je horloge in de plantenbak tot in het oerwoud. Maar er moet natuur en je horloge te zien zijn.
Natuurlijk trap ik weer af met 2 voorbeelden:

Tja, als stadsboy moeten wij wel even de deur uit :wink:.
Hoop dat dit net zo leuk thema als vorige week wordt en ik weet dat er veel leden zijn die mooie foto’s kunnen maken voor dit thema.

En natuurlijk hoop ik dat ook het vintage topic en het Rolex only topic ook weer meedoen.

Zal in die topics wel een melding maken van dit thema en zoals gezegd, iedereen kan gezellig meedoen. :smiley: :+1:
Start vanaf post 1693 tot zaterdag en zoals bekend wordt zondag weer een vrije keuze dag.

Gr, Ferry

6 likes

Uit het archief…

6 likes

Aha, mooi! Morgen ga ik de duinen bij Scheveningen in.

3 likes

Wel met de trein en tram naar Scheveningen, parkeren is heel duur daar. Ben benieuwd naar je foto’s :smiley:

Auto. Want het is feest.

3 likes

11 likes

Niet echt actueel, met de eerste zomerse dagen op dit moment, maar ik had zo snel even niks anders. Wel natuur. Beetje koud in februari 2021…

4 likes

Is ook natuur, toch?

5 likes

Zie nog net het groen links in de foto, maar ja een pilsje wordt ook “natuurlijk” gemaakt :wink:

1 like

Wel tussen de hop planten maar niet op de gerstenat. :rofl:
Ik ga morgen om 6 uur in de ochtend in de tuin werken. :+1:

3 likes

Die past beter hier :point_down:t2:

https://www.horlogeforum.nl/t/horloges-bier-zomer-2024-deel-5/514591

2 likes

Ligt er natuurlijk aan waar je naar kijkt op de foto en ik zie toch echt wat groen natuur, dat pilsje pikken we dan maar gewoon mee. Dus alleen een pilsje telt natuurlijk niet :wink:

2 likes

Heel goed kijken :tongue:

1 like

Dagkaart parkeren is dacht ik €50,00, hoop wel een leuk feest. Is mij niet bekend dat er een feest is :wink:

1 like

Heb nu 3 brillen opgezet maar zie echt geen horloge, ook niet om de poot van die zilverreiger, probeer je lekker aan het thema te houden. Dus even photoshop gebruiken, kom je een eind mee :wink:.

1 like

Is toch weer de normale tarief geworden. De €50 proef is afgelopen dat ik ergens gelezen te hebben. :+1:

1 like

Ech nie! Ksie alleen een Règah!

Waar is het feestje?

1 like