Heb je toch mazzel, als je wel had moeten kiezen dan had je die mooie North Flag moeten tekenen op je pols .
Het moet in huize Ferry niet gekker worden, nu gaat Assie ook al kopen uit het blauw. Kan ik weer een krantenwijk beginnen
Heb je toch mazzel, als je wel had moeten kiezen dan had je die mooie North Flag moeten tekenen op je pols .
Het moet in huize Ferry niet gekker worden, nu gaat Assie ook al kopen uit het blauw. Kan ik weer een krantenwijk beginnen
Ze heeft niet voor niks een eigen account aangemaakt.
Kan ze lekker shoppen.
Ze doet niet anders en heel soms moet ik ook nog mee ook, voortaan koopt ze maar gewoon bij de Zeeman
Altijd beter dan de Wibra.
Veel vermaak hier voor de kids in
Heerlijk zo’n korte vlucht
Ik ga op reis en neem mee: Astron, MM300 en mijn limited Tuna
Kijk het vrouwtje nou ff s*#y zijn
Goed eten hier. Altijd vers fruit en lokale dishes
Laser show en vuurwerk. Kan allemaal
Thema avond: Cocktail
Soms naar een andere locatie (strand)
Mijn laatste aanwinst … kijk ''m shinen #MM300
Genieten jullie ook zo van de Olympische Spelen? Mannen goud met roeien (dubbel 4)
Fijne vakantie HF
De devil diver is mee op vakantie in Lago di Como. Vorige week ging hij ook al mee naar Oostenrijk. Erg fijn om mee te zwemmen en comfy in deze hitte
Horloge van mij, baco van Astrid en daar lust ze wel een paar van . Foto’s van de Canarische eilanden, Gran Canaria, Tenerife enz.
Kan het altijd goed vinden met de jongeren, houdt je jong toch
En deze oude knar weet ze nog steeds te versieren , heb ook haar tel.nr. Niet zeggen tegen Assie, wordt ze jaloers
Spaanse collega’s, gaan normaal gesproken niet met toeristen op de foto . Baalde wel dat ik een badge vergeten was anders even ruilen he
Heerlijk als je zo ontvangen wordt, Assie lust die zooi niet. Ra ra wie het opgezopen heeft?
Dit jaar wordt het geen kreta meer , gewoon naar Gran Canaria
Niemand meer vakantie, tis zo stil hier
Met een bubbeltje met viooltjeslikeur en de onvolprezen klassieker van Evelyn Waugh (gaat elke vakantie mee) is het in Frankrijk, ondanks de temperatuur, best goed vol te houden. (C’est gentil de ne rien faire, zoals ‘dolce far niente’ op zijn Frans luidt).
Goedemorgen HF vrienden, nog even een paar vakantie foto’s. Morgen laatste dag en zondag vrije keuze dag en dan komt er natuurlijk weer een nieuw thema op maandag