Ah een heel passend thema, ben net weer thuis!
Heerlijke reis gehad naar Curaçao!
Deze was van vorig jaar ín het Lugano meer (Italië)
Nog een paar weekjes werken, dan heb ik ook vakantie, en dan weer naar Italië
Nooit verkeerd toch zo’n uitzicht , als dit mijn uitzicht had geweest ging er toch een Tissot mee naar huis. Helaas had ik pech op Kreta
Zou ik ook nog naar toe willen, maar ja Assie wil winkeltjes, heeelll veel winkeltjes. Ik ook hoor maar dan gevuld met horloges
Nog wel leuke animatie gehad daar in de avond en ben je nog iemand tegengekomen van de ronde tafel? En natuurlijk heb je daar wel gedoken neem ik aan . Volgens mijn oudste viel het tegen, wel leuk gekleurde huisjes maar verder vond hij het saai.
Misschien net zo’n luilak als dat ik ben , lekker feesten en zuipen dat is voor mij hard werken
. Leuk dat je de horloges meegenomen hebt daar naar toe, nog een verkooppunt gevonden?
Compliment voor de foto’s die je gemaakt hebt
Vorig jaar met de Stratoliner aan het zwembad in de Dordogne, over een paar weken kan ik weer dezelfde foto maken!
Welke Tudor is dit? Mag het misschien niet zeggen, maar normaal wordt ik niet heel erg warm van Tudors, maar deze heeft wel een bepaalde aantrekkingskracht
Tudor North Flag (M91210N-0001).
Maar @HorlogeHalle kan je vast veel meer over deze fraaie Tudor vertellen én laten zien.
La Gardenola
Goed vertoeven in Moreira, geniet ervan. Wij ontbijten altijd in het weekend in Xabia als we de familie bezoeken in Moreira
En deze mogen wij een KLOK noemen of moet ie echt aan de muur hangen .
Staande klokken zijn ook welkom