Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Nog wat plaatjes uit Turijn, mei dit jaar.

4 likes

Maakt niet uit joh, lees ik gewoon overheen :wink:. Het is al leuk dat je iedere keer gezellig meedoet :+1:

Ook leuk, en dat geldt voor alle anderen dat men verteld waar men is of heen gaat :+1:. Nu nog de spannende/leuke vakantie verhalen :wink:

2 likes

Alleen het huisje is op Koh Chang. De rest is in Bangkok.

3 likes

In natuurpark Lelystad:

10 likes

Nou daar is ie dan Ferry…

Ik was wandelen in de Vogezen in het najaar 2023…volgens AI ziet dat er zo uit met de Omega.

I’m not giving up the day job just yet to go full time photo editor :grin::camera_flash:

6 likes

11 likes

In de Ardeche beland en onderweg naar :es:

Vanavond de Squale om de pols :dizzy:

12 likes

Ik ben niet zo van het fotograferen van mijn horloge(s) tijdens mijn vakantie reizen. Maar als uitzondering dan toch een keer deze (met de camera van Mw. Lex, die van mij ligt op tafel).
Uit het archief: Sicilië 2015.

10 likes

Vakantie Canada Niagara watervallen en rondreis met mijn oom die daar woonde destijds en helaas is overleden…
Archief maar onvergetelijk had destijds alleen deze Seiko en was niet in de ban van horloges dus geen foto met horloge erop…
Was in september 2008 maar dat land en de natuur vergeet ik nooit meer ben blij dat ik dit gezien heb,.
We zijn wel 5 of 6 X naar deze watervallen geweest ik raakte er niet op uitgekeken…
Een wonder van de natuur…

13 likes

G-Shock is een vaste waarde tijdens de zomervakantie :grinning:

Z

6 likes

Vakantie Taiwan

7 likes

Zes uur in Frankrijk is géén etenstijd :disappointed:

Mijn maag zegt van wel

15 likes

Was vorig jaar ook nog in België geweest, kans groot dat ik dit horloge daar droeg, eten en drinken altijd goed bij onze lieve zuiderburen

10 likes

Ha Lex kunnen we elkaar een handje geven, heel soms maak ik of Assie een foto in de vakantie. Maar joh, we zitten het hele jaar op het HF, dus in de vakantie ben ik daar niet zo mee bezig, alle aandacht naar mijn meissie want in de rest van het jaar wil ik horloges kopen met toestemming van de baas. Dus die krijgt alle aandacht en elke vakantie een gouden armband :wink:

5 likes

Mooie foto’s Roedolf :+1:

3 likes

Klopt, heb daar ook familie wonen en die eten (altijd met een wijntje erbij ) stuk later. Trouwens een oom van mij (overleden) was een bekende profvoetballer in Nederland, was 1 van de eerste die betaald voetbal in Frankrijk ging spelen en later trainer was. Maar mijn land is het niet, vertikken het daar om Engels te spreken :wink:

3 likes

Thanks vond het toch wel leuk om de foto’s te laten zien.
De eerste keer in Canada bij mijn oom die daar woonde en een jaar later op ik meen 82 jarige leeftijd is overleden.
En dat maakt het nog specialer en onvergetelijk voor mij…
Tijdens mijn vakantie was hij nog super kwiek en zijn we op zijn verzoek nog overal geweest waar hij gewerkt had als lasser waar we in de buurt waren… :+1:

4 likes

Tijdens mijn vakanties ben ik eigenlijk niet zo bezig met het HF, daar heb ik de rest van het jaar voor. Maar goed, na wat speurwerk toch wat gevonden :wink:

Uiteten in Tenerife, ja echt mijn vakantie eiland. Weinig foto’s van horloges, wel van eten en drinken :grin:. Maar goed hier uiteten met een cocktail erbij :+1:

Kon het niet laten deze foto van het pilsje (o nee, mag ik zo niet noemen, bier wat mijn maat wel lust :wink:) te maken.
Helaas hielden ze mij in de gaten, anders had ik het meegenomen voor hem :grin:

5 likes

Dat was al wel gelukt :crazy_face:

Zalmmootje nou ja, moot eigenlijk, op de huid in schaaltje in de oven tomaatjes erbij…hmmm
Stokbroodje (franse) kaas en heel veel meer, as we speak in the oven.

Nog een paar slokjes en dan manger

2 likes

Dit was de 2e helft van Juni het uitzicht vanaf mijn terrasje op Kreta.
Mijn horloge staat er niet op, maar er staan wel genoeg horloges op hoor.

8 likes