Zijn nu toch in de aanbieding bij de Aldi t/m dinsdag, hoef je maar een uurtje voor te werken
Begin mei aan de rand van een (toen nog) bevroren meer in Grong (Noorwegen). Met kraanvogels aan de andere kant van het meer…
Ik ga pas eind September op vakantie
Vakantie september 2023 Duitsland bij slot Runkel in Runkel…
Tijd want vakantie toepasselijk dit stond binnen bij een een klein museum bij het slot…
En het uitzicht vanaf de Burcht…
Voor vertrek naar Slovenië
Op 1880 meter hoogte op een berg in Slovenië
Dagje naar Verona
Dagje rond hobbelen op de monte baldo
Over de gotthard en furka pass gereden naar lauterbrunnen
En als laatste hoogtepunt op jungfraujoch
Je zou haast denken dat ik alleen maar de explorer mee had. Toch had ik ook mijn seamaster en skx mee, maar het is wel duidelijk naar wie de meeste draagtijd ging
Ja en ik pas weer in okt. of nov. . Maar als je de inleiding van dit thema goed had gelezen was je er achter gekomen dat je ook foto’s uit je archief mocht gebruiken als je NU nog niet op vakantie bent net zoals ik
. Dus ik was heel coulant vwb de voorwaarden
. Dus dat wordt even spitten in je laatste vakantiefoto’s
. En een leuk vakantieverhaal bij een foto mag natuurlijk ook
.
Dat was een goede dag om lid te worden
Ik heb in het begin eigenlijk niet veel gedaan
Ik heb deze al een paar keer gepost in andere topics, maar ik blijf 'em mooi vinden. Straum in thuisland Noorwegen op een 13 km wandeling op de hoogvlakte net boven Bergen. 6 uur en half over gedaan, terwijl we constant door griezelig fitte Noren werden gepasseerd.
Zijn rode Jan Mayen broertje was er ook bij trouwens, die mocht dan weer mee op Fjordencruise.
Deze Casio 6 jaar geleden in Thailand gekocht en nu zijn we er weer. Leek me de juiste keuze om deze mee te nemen. De rest ligt veilig opgeborgen.
Sorry voor de taalfouten, spraak naar tekst is nog niet perfect
be my guest, ben benieuwd wat je er van maakt . Nog horloges gekocht op de vrijmarkt
Leuke en mooie foto’s , zit er nog een leuk verhaal bij of is dit in 1 stad wat ik niet denk
.