De Tarnan stond ook te trappelen om even naar buiten te gaan en lekker even genieten van de buitenlucht.
Zeker weten Frank en een duik in de Noordzee ook, kan je G-Shock heel goed hebben.
Zeker weten, zei eerst gaat hem niet worden. Vandaag zegt ze, even over nadenken, het is nog geen 5 augustus .
Ja joh, koop altijd mijn horloges in overleg met Assie, zo als het hoort
He Roedolf waar staat dat, 20% korting tot 5 augustus? Geeft Assie even de tijd om er over na te denken, mag zij hem ook af en toe dragen
Als je op de site inlogt staat het bovenaan gebruik SUMMER2024 bij het afrekenen
Deze code moet je gebruiken en dan krijg je 20% korting op alle horloges…
Scheelt toch weer wat knaken kan Assie weer wat leuks kopen zo moet je het aan haar verkopen…
En dit zal dan de laatste zijn voor dit thema van mijn kant, en dat is met een Tudor Snowflake uit 1979.
Na de 106 mm regen vorige week zondag, hier het water van de buiten zijn oevers overstroomde Dinkel bij Losser. In een natte winter schering en inslag, eind juli nog nooit meegemaakt.
Goedemiddag HF vrienden,
Gisteren niets gepost daar ik samen met Assie op visite gingen bij @Fate_Amenable_To_Change wat heel gezellig was.
Maar vandaag is het zondag, dus vrije keus en werd weer eens tijd voor de superocean.
En vanavond maak ik natuurlijk weer een nieuw (toepasselijk in deze periode) topic aan. Hoop dat er weer veel leden van het HF mee gaan doen. Posten in het nieuwe thema vanaf 29 juli t/m 3 agustus en op de zondag weer vrije keus.
HET NIEUWE THEMA KOMENDE WEEK .
Deze was niet zo moeilijk te bedenken, heel Nederland is op vakantie.
Laat je horloge zien tijdens je vakantie, nu weet ik natuurlijk dat niet iedereen nu op vakantie is, ook ik niet. Maar dat hoeft je niet tegen te houden om een vakantie kiekje met je horloge te laten zien.
Dus mag het ook om een eerdere vakantie foto met je horloge te laten zien. In mei had ik zelf een horror vakantie dus plaats ik een foto van eind 2023. Maar je kunt natuurlijk ook een leuke foto laten zien in een pretpark in Nederland en als je helemaal nergens naar toe gaat een foto in de tuin/balcon of park, zodat toch ook deze keer iedereen weer mee kan doen.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je horloge te zien is. En een leuk vakantieverhaal erbij mag natuurlijk ook
Dus mijn foto is er een uit het archief gemaakt op Tenerife nov. 2023.
Ik heb wel een paar foto’s van vlak voor mijn ongeluk in mei, heel simpel in een binnenzwembad tijdens de horror vakantie, misschien plaats ik die ook wel deze week.
Ik hoop dat er weer veel leden mee gaan doen deze week, en hoe meer foto’s en verhalen hoe leuker het is.
En natuurlijk wens ik iedereen die op vakantie is een fijne tijd en veel
En zoals jullie inmiddels wel weten is komende zondag weer een vrije keuze dag
Edit: probeer je foto’s een beetje te spreiden over de week