Ik begrijp het, dan liggen jouw talenten ergens anders, als je nog wat spul tegenkomt, mag je het ook naar mij toe sturen hoor, knap ik het voor je op, en daarna kun je het op Tradera weer te koop aanbieden.
Toppie, ga ik morgen even op die site kijken. Thanks Roedolf
Dat hou ik natuurlijk in mijn achterhoofd , horloges verkoop ik niet. Die boodschappentas vol met vintage is goed terecht gekomen bij @Lexaf . Maar als ik een leuk horloge tegenkom, gaat die in mijn collectie en wordt dan niet verkocht. Heb van Lex een horloge gekregen ter herinnering aan mijn vader, dat is een Stipto. iets soortgelijkes droeg mijn vader altijd, wat ik nog steeds heel erg waardeer van Lex
Wauw wat een prachtige foto’s!
Mooie foto’s en horloges en allemaal echt in de natuur
Leuk thema
Goeie tip, Ruud. Daar heeft @fredpanarai1 / Ferry waarschijnlijk toch meer aan dan een vintage, waarmee je toch altijd het risico loopt dat er aan gesleuteld moet worden. De meeste vintage liefhebbers vinden dat niet erg, die hebben toch ook vaak een meer technische interesse, maar bij een volstrekte a technische liefhebber van mooie horloges als Ferry is, moet je dat niet hebben. Daar wordt ie alleen maar zenuwachtig van.
Fer, Ik heb even voor je gekeken op de site van Atlantic watches en als je een mooie klassiek ogende bullseye met een blauwe rand wil hebben lijkt me dit inderdaad echt iets voor jou: (plaatje van de Atlantic site)
Lekker een nieuwe nemen @fredpanarai1
dan heb je wèl de lusten (van nieuw) maar niet de lasten (van vintage)
Je weet mijn mening hierover.
Ik ga dat Tradera eens uitzoeken, lekker m’n voorraad vintage opschonen…
Top Lex , is helemaal waar wat je schrijft. Niet dat ik zenuwachtig word hoor als ze technische zaken aanhalen, maar ik hou mij daar verre van. Maar jij kent mij al een tijdje, dus weet ook mijn smaak, wat niet wil zeggen dat ik vintage horloges niet mooi vind. Ik lees graag de verhalen in het vintage topic en dan de foto’s die daarbij horen. Nu nog Assie proberen te overhalen, want zoals @Roedolf schrijft 20% korting tot 5 augustus. Zal flink moeten slijmen want zaterdag ga ik alweer een ander horloge ophalen, welke dat is zal ik tzt wel laten zien middels een NA
Assie weet wèl hoe laat het is!
Klopt, maar ook wanneer het TElaat is en dat risico neem ik maar niet
Goedemiddag HF vrienden, morgen laatste dag van dit thema. Dus ben maar op mijn landgoed gaan zoeken naar een leuk stekkie😉.
Fijn weekend iedereen👍