Witte inwendige vastgehouden door inbus schroefjes.

Dank je wel jongens. Wat een hartelijke ontvangst weer.
Even mijn vrouw haar zomerse horloge er bij pakken:
Voor ons is een bezel naast een interne/externe verdraaibare ring ook dat deel van de horlogekast waar het glas in geklemd is, als het zo ruim mag, dan zijn er ook nog 3 kleurrijke bezel rado’s : knaloranje, knalrood en cool blue
Oke, eindelijk lukt het uploaden! Maar goed als eerste de Squale 30 ATMOS Tropic GMT Ceramica en de 2e een Dan Henry 1970.
Hallo vriendjes, laten we nu Dutchspur aan z’n lot over? Moeten toch tig horloges op het forum ronddwalen met zo’n bezel. Denk gewoon ff aan Bassie&Adriaan, gaan we toch niet doen
Het is zondag mensen, dus vrije keus. Kom maar door met die mooie horloges, vanavond komt er weer een nieuw thema
Fijne avond iedereen
Goedenavond thema vrienden,
Themaweken : “sleutel aan je horloge, lees goed de inleiding” dit vanaf post 1113
Beste thema vrienden, het is vakantieperiode dus maak ik nu een thema voor 2 weken.
De kop van dit thema moet je breed zien, als ik het heb over sleutel aan je horloge dan bedoel ik dit in de breedste zin van het woord.
Dat kan dus zijn, dat je een band wissel doet, een service uitvoert of een horloge esthetisch aan het opknappen bent, maar ook het opzetten van een andere bezel of een lunette kan.
Maar belangrijk is wel dat er ook horlogegereedschap te zien is op foto’s, dit thema is dus niet beperkt hoop ik tot alleen maar de vintage vrienden, genoeg mensen die een horloge modden, enz.
En ik weet dat er genoeg aparte topics op het HF rondwaren, maar nu komen ze samen in deze 2 weken hoop ik en kan niemand het missen.
Dus vrienden, hou je niet in, maak veel foto’s en zoals altijd misschien een leuk verhaal erbij.
Denk dat mijn uitleg wel duidelijk is, zo niet schroom niet om het mij te vragen.
Nogmaals duidelijke voorwaarde: je bent bezig met je horloge in combinatie met horloge gereedschap/tooltjes.
Dus zie ik sleutelen aan een auto/motor of iets dergelijks wordt je post afgekeurd. Ik zal een paar mensen taggen, maar zo kan het dus iedereen zijn smile. Dus kom maar door @Lexaf , @Vintagewatchstuff , @wbcoupe , @PeterLC . Dus ook mensen uit het groen die soms een band wisselen of een andere bezel erop zetten kunnen hier meedoen.
Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, moet dit keer goed te doen zijn.
Heb je dus meerdere horloges die in dit thema passen mag ook archiefmateriaal zijn zolang het maar van jezelf is, lekker posten en probeer het dan over de week te spreiden en niet alles op 1 dag posten.
Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk
En natuurlijk kan je iedere dag foto’s posten en zoals jullie weten, zondag vrije keuze dag.
Ik trap vandaag af en als voorbeeld heb ik maar even snel mijn Rolex 116613LB Submariner two tone geserviced en zoals jullie weten ben ik daar een kei in en ook 2 foto’s dat je met een banden wissel bezig bent.
En natuurlijk wens ik iedereen weer 2 leuke themaweken , en voor diegene die op vakantie zijn een fijne vakantie
Heb je ook foto’s waar je daadwerkelijk iets doet of houd je het bij die vage AI plaatjes?
Haha, wie mij kent weet dat ik een sloper ben. Dit soort klusjes gaan lekker naar mijn vrouw Assie
Maar zoals je ziet is AI mijn vriend, alhoewel ik AI zelfs iets moest leren
… of naar mij!
Je had gisteren wel even een foto kunnen nemen toen ik aan je bandje aan het klussen was.
Ha Dennis, goed inleiding lezen he? Mis nog tooltjes waarmee je werkt
Stom, ja had ik kunnen doen. Moet je toch weer deze kant op komen en het overnieuw doen
Ha die Ferry,
Leuk thema. Er kruiste dus wat hier bij mij, want ik heb zojuist een artikel geschreven en geplaatst over het maken van een vintage look horlogebandje. Daarna kwam ik jouw post over het nieuwe thema tegen.
Hieronder dus een schaamteloze crosspost met een paar foto’s uit dat artikel plus een link naar het artikel zelf.
Bij deze foto’s geen tekst of uitleg, die staat in het artikel waar ik naar link.
Lees al je wilt hier verder:
Ik had de foto’s al gemaakt vandaag. Ellende.