Leuk thema, heb van de week wel paar klusjes en zal wat foto’s maken, tot die tijd moet deze maar even
Zakhorloge dat ik van mijn broer kreeg. Lag decennia in een la. Schoongemaakt en gemonteerd Maar hij deed het nog steeds niet echt goed. Dus opnieuw uit elkaar.
Ben nu bezig met een Tissot kaliber 115 chronometer uit 1925. Foto van gisteren. Staat niet heel veel gereedschap in beeld maar hopelijk net genoeg
Een sleutel aan mijn horloge foto plaats ik elke dag vòòr ik ga werken.
Hier alvast van de laatste 3 dagen.
Letterlijk en figuurlijk.
Top, helemaal volgens het thema
Yep Dennis, je weet zo service ik ook al mijn horloges
Benieuwd als die in elkaar weer zit, of die netjes blijft lopen en anders heb je nog wel een proefzakhorloge om mee te klooien van ome Ferry
Je weet wel, wie het kleine niet eert, is het …
En daar heb jij die workshop van gekregen, dat is geen kleine jongen he
Goed bezig Boris, en je weet het goede gereedschap is het halve werk
Zeker weten Wilko, en als ik zo naar de timegrapher kijk, ben je heel goed op weg
Ha Eddie, je bent gewoon net zo’n sloper als ik. Man wat heb jij die mooie (althans dat was deze) afgeragd.
Helaas komt hier een stempel:
Gewoon eens een clinic volgen, zeggen ze tegen mij ook altijd
Ach Dennis, je moet maar zo denken, die vindt je altijd weer terug. Als het een klein schroefje is wordt het stofzuigen met een panty
Hij is niet weg hoor, alleen kaduuk.
Nee en behalve dat het een bevlogen, competente man is, is het een bijzonder sympathieke gast.
Nu was die foto van Yvo zelf en niet van jou, maar goed tis een foto waar gesleuteld wordt. Maar natuurlijk ga je zelf ook aan de slag😉.
Je hebt nu iig 2 weken de tijd😀
Dank je; uurwerk loopt heel netjes inderdaad, en ook in de andere standen. 100 jaar geleden was het een chronometer, en zelfs vandaag zou hij nog een heel eind komen