Themaweken horloges: toon horloges met 2 kronen, vanaf post 3853 t-m 15-2-2026 LEES DE INLEIDING! , deel 3

Wij allen leren nog dagelijks beste Fred…

4 likes

Op het moment als men zeg uitgeleerd te zijn, verklaar ik die heilig. :wink:. Ik heb heel wat diverse merken maar die Camel heb ik dus niet, maar de foto van Dennis maakt het duidelijk :+1:

2 likes

Dat was gewoon dezelfde foto. :upside_down_face::wink:

2 likes

Tja… :joy:

1 like

We maken het visueel iets makkelijker voor de jury:

6 likes

Dank je, maar je weet de jury heeft het niet altijd makkelijk he :wink:. Maar duidelijker kan het niet toch. Heb zelf ook horloges waarbij je de kroon moet zoeken zo klein als ze zijn en dan worstenvingers hebben is dan ook lastig :grinning:

1 like

Tweemaal een kroon

5 likes

Natuurlijk weten we dat!

( De maximale vergoeding voor een bril via de aanvullende verzekering varieert sterk, doorgaans
tussen de €50 en € 400 )

Geintje natuurlijk

1 like

snap ik, maar in mijn geval zou ik naar oogarts moeten. Oogjes zijn echt niet top, moet eigenlijk aan staar geopereerd worden. Zie soms beetje mistig, maar ja uitstellen he :+1:

2 likes

Doen we voor je Fer

5 likes

:pensive::face_with_peeking_eye::face_holding_back_tears:

1 like

Heeft een eigen willetje he :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ha, ik mag ook weer meedoen. Ik heb er maar twee, allebei wekkerhorloges. Maar dat telt lekker aan, want dat zijn gelijk vier kroontjes :slight_smile:

Een is een Russische Poljot, een van de allereerste horloges die ik hier op HF heb gekocht, in 2012 (!). De andere is een redelijk zeldzame Pontifa, die ik in 2024 van vriend @basvg gekregen heb. Daarover staat hier op HF een postje uit die tijd.

Hieronder de plaatjes:

De Poljot…

… en de Pontifa.

7 likes

9 likes

7 likes

Hoeveel kronen maximaal? :thinking:

5 likes

En vandaag weer eentje posten, zo komen we de week wel door :wink:
Lekker spreiden, en zaterdag de eindspeurt want zondag vrije keuze he :smiley:

Fijne avond iedereen :+1:

6 likes