Ja hoor het is weer zover, waar schrijf ik nu een inleiding voor met de voorwaarden John!!
Dat je Sinn een topper is vwb horloge staat buiten kijf, gisteren nog lang over gesproken hoe diep deze wel niet kan en hoe ze de druk weten te weerstaan met de olie en de deksel. Maar vriend of niet, ook jij verdient hier 5 strafpunten voor. Geen afbeelding op de deksel!!. Snap het niet van Sinn, hadden toch op z’n minst een klein duikbootje als afbeelding erop kunnen zetten?
Hij is mooi gewoorden Pascal de case back, maar hadden wij nu niet afgesproken om niet mijn pasfoto op een case back te laten zetten . Op welk model ga je deze deksel plaatsen, ben ik wel benieuwd naar, maar mooi is die zeker
Ik snap precies wat je bedoelt Petra, met de fluted bezel en een jubilee band lijkt ie toch enigzinds op een merk waarvan ik weet dat jij er niets mee hebt, en dat mag. Netjes opgelost met die vegaband en misschien kan je zelfs de fluted bezel met iets anders vervangen, geen idee of dat zou lukken. Maar jou kennende gaat die bezel je irriteren en zou zonde zijn als hij dan in de box zou blijven liggen
Misdchien kan ik de foto nog verwijderen?
Mooie afbeelding Boris op je Edox, hebben ook niet voor niet de Edox Neptunian genoemd
Maar dan, de volgende foto van je anker horloge, tja eerste foto . Maar voor de anker krijg jij (en ik ben heel coulant) 2 strafpunten
Zou kunnen, is geen must. Echter dan wel die strafpunten, bij 10 strafpunten volgt huiswerk. Tja moet soms streng zijn, geleerd van een docent
Ik ga weer eens kijken of ik nog ergens iets heb liggen
LONGINES CONQUEST
Longines Spirit chrono
Longines Spirit Zulu Time GMT
Orient
En morgen weer een dag vrienden om te posten
Fijne dag iedereen
Eens Andere bezel een optie misschien ?
Moet ik nu eerst 6 gooien voordat ik weer mee mag doen, Ferry?