Je moest even geduld hebben @Dutchspur net als mij
Maar hier is ie dan, zojuist de NA aangemaakt. Was dus ook een beetje eigenbelang dit thema
Heel gek dat in 24 uur je leeftijd ineens een jaar ouder is
Helaas heb ik tot op heden geen horloges cadeau gekregen Waarschijnlijk omdat ik het zelf al gekocht heb voordat ik jarig ben maar ik heb zowel mijn jongste zoon als ook mijn echtgenote al eens een horloge voor de verjaardag gegeven. Deze sportieve Tag Heuer - klik hier voor NA Topic heb ik in Augustus van vorig jaar aan mijn zoon geschonken.
Voor mijn verjaardag van 2022 gekregen van mrs PetraO. Dat was nog helemaal in het begin van mijn horlogeverslaving. Dit was de derde of de vierde. Ik had geen idee hoeveel er nog zouden volgen.
Siebel had ergens in de jaren 10 ‘een eigen merk ontwikkeld’: Siebel Time. Gewoon standaard kasten en wijzerplaten met 'Siebel’erop gedrukt, goedkoopste miyota kwartsuurwerk erin en hopla, klaar is kees. Die horloges werden boven de 100 euro in de markt gezet, maar daalden snel in prijs toen ze niet verkocht werden. Het ‘merk’ bestaat inmiddels niet meer.
Hint niet als zodanig opgevat, motivatie om dat te doen was er toch al.
Horloge liefhebberij was slechts latent aanwezig destijds. Had heel lang al precies 1 horloge, een Seiko Sports 100 titanium chronograaf.
Bij mij toen totaal niet, denk dat ik misschien een quartz horloge uit de jaren 70 of 80 om de pols had, gewoon alleen voor de tijd. Die zal wel ergens bij Lex liggen nu of is in de kliko verdwenen
Maar die Seiko was duidelijk genoeg voor je vrouw, moest een chronograaf worden .
Een Tissot PRX 35mm voor mijn vriendin, en een PRX 40mm voor mij zelf. Ipv ringen voor ons aankomend geregistreerd partnerschap. Ik draag nooit een ring, kan ook niet ivm werk. En heb haar enigszins ahum aangestoken met horloges waar ze voorheen enkel horloges van de Action (ik zweer het je…), heeft ze tegenwoordig een 12-15 horloges van oa Fossil, Pulsar, Festina en Lorus. De PRX is haar 1e serieuzere horloge.
Leuk alternatief, alvast gefeiciteerd natuurlijk. Wel beide horloges laten graveren natuurlijk, die gaan nooit meer weg. En met een PRX zit je altijd goed
Deze ienniemiennie soviet handopwinder vrouwelijke Slava voor mn eigen Slava vriendin!
Was enthousiaster over het uurwerkje dan ik had verwacht. Helaas geen foto meer gemaakt van de binnenkant…