Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Je geeft het antwoord zelf al, maar joh dit is gewoon een leuk topic en als er op de 6 en 12 toch iets anders staat doen wij toch niet moeilijk. Daarom juist dat de meningen verschillen wat nu een dresser is of niet. Maar probeer iig in de buurt te komen, dan zal je niemand horen zeuren in dit topic :wink:.

1 like

Tja Harry, dag en datum en toch vind ik de King een nette dresser :+1:

2 likes

Tja hier kan niemand omheen, voldoet praktisch aan alle voorwaarden van een echte dresser, op de kast na dan. Als die van witgoud had geweest is het 100% een dress watch :+1:

2 likes

Stiekem mijn dresser :smile:

17 likes

Toppertje :+1:

3 likes
1 like

Ik doe met je mee Ferry.
Dresswatches forever.

Edit, en maar meteen de titel aangepast.
Iemand moet het doen als Ferry @fredpanarai1 er geen tijd voor heeft.

4 likes

Dat zijn ze he :100::heart_eyes:

3 likes

14 likes

17 likes

Jouw Flagship is zo mooi

19 likes

:rofl: :rofl:, tja jij loopt nooit in het pak en als jij dit jou dresswatch vindt moet ik lekker lachen, we doen dit toch voor ons plezier :wink:

O ja, Ed bedankt he :smile:. Ben en blijf een kneus hier maar wel met veel plezier :+1:

2 likes

Bovendien is het begrip dresswatch ook altijd nog betrekkelijk.
Ik zie mijn vader nog zo voor me terwijl hij de schapenkooien en kippenhokken aan het uitmesten was met deze om op een two tone president.

12 likes

Dankjewel Arjen :smiley:

1 like

Dankje Arjen! Ik ben er ook nog altijd heel blij mee.:blush:

1 like

Merci Ferry!:blush:

1 like

Helemaal mee eens!

Werkelijk een prachtig- en zeer chique horloge!:heart_eyes:

2 likes

14 likes

Dank je Henri. Longines op haar best, evenals die van jou :smile:

1 like

Ha Ferry ,dank je ,deze koningen waren in die tijd ( jaren 60 ,70 ) met de Grand Seiko’s met deze dag / datums de meer luxueuze dress watches .zonder deze complicaties ware het ‘ kale ‘ horloges . Enfin nu vind ik ook dat dress watches geen complicaties zouden moeten hebben ,dus ook geen datum … :grinning:

1 like