Deze valt wel mee…
Maar de echte kleintjes gaan naar Lex! Deze ging van Wilko
( @wbcoupe ) als cadeautje naar Lex(@Lexaf)
Deze Atlantic gaat dus naar Den Haag voor de conferentie!
Deze valt wel mee…
Maar de echte kleintjes gaan naar Lex! Deze ging van Wilko
( @wbcoupe ) als cadeautje naar Lex(@Lexaf)
Deze Atlantic gaat dus naar Den Haag voor de conferentie!
Ik heb ook nog een leuk kleintje in de collectie. Eigenlijk een vintage van vrouwlief, maar zij heeft echt niks met horloges, helaas…
En deze. Een Seiko Exceline; een verre voorloper van de Grand Seiko. Klein maar fijn: loopt < 10 sec./jaar. 24 mm.
Weer een topic naar m’n hart, kleintjes heb ik zat
Tissot High Grade uit 1929, 25 mm.
Kom maar op met je kleintjes zou ik zeggen, een beetje over de week verspreid
Diameter ex. kroon: 21,3 mm, met kroon: 34,0…
Vav mijn schoonmoeder geweest, heeft decennia in een doos gelegen (het horloge, niet mijn schoonmoeder) en hij doet het nog . Ik ga hem even op de timegrapher leggen.
Gaan we doen.
Nog eentje dan om het af te leren, rest ga ik wat meer verspreid doen.
Aquasport uit 1941, 23.5 x 35 mm inclusief lugs.
De Superbe ligt inderdaad nog steeds hier op je te wachten, Ferry, maar die komt binnenkort wel naar je toe. Niet eens zo’n héél kleintje hoor, 32mm, maar voor jouw is dat ieniemienie natuurlijk.
Hier, op jouw verzoek, alvast een prentje:
Is top geworden Bas! Smaakte het Radium nog een beetje lekker?
Past wel in de sfeer van het moment: Door Bas verrijkt Radium in een (atl)antieke bombshell!
die is echt te klein op mijn pols, vele andere die ik hieronder zal zetten zijn ongeveer t zelfde formaat en die dragen we wel, maar die hun bezels zijn slanker, de WP dus groter en dat toont veel groter en mooier op mijn 16,5cm pols
een greep uit het kleintjes-longines aanbod
Longines weems burgerlijke uitvoering en ineens ook de kleinste met 29mm, draag ik ook maar zelden, net als de rolex te klein
Ronde longines tussen 30 en 33,5mm
Longines tankjes
longines men’s bracelet en dat is echt klein, maar ik denk dat het bedoeld was om als amrband te dragen en dat is dan wel weer het formaat heren armband van breedte. Deze is 1 van de topstukken uit de longines verzameling, nu ja die ronde longines hierboven met de fancy lugs ook wel
Een assymetrische en ook behoorlijk zeldzaam, daterend uit 1939
en de longines doctor s watch, die is achteraan met inscriptie en daaraan zie je echt dat het een herenhorloge was want wie noemt er zijn dochter Martin
Een greep uit de allegaartjes gaande van 30mm voor de rodania tot 33,5mm voor de moeris en alles ertussen in
een paar tankjes of vierkantige
en de gisteren klaar gemaakte certina labora van 32mm
Wow mooie serie zo !
Zijn er ook hele kleine Rado’s