Themaweken :“Laat je kleintje zien” Vanaf post 829.deel 3

Zeg gewoon dat je om medische redenen geen pak aan mag, en ga lekker in je jeans en een paar loafers :smirk:

3 likes

Heren model, zowel de rolex als de longines. De longines toont veel groter, die heb ik vaak om, de rolex eigenlijk niet.

5 likes

Kunt u dit even doorgeven aan @Assie62, ik praat tegen dovenvrouwsoren :wink:

3 likes

32 millimeter

9 likes

16 x 21 mm :sunglasses:

7 likes

Probeerde de link naar het Rolex topic te openen, duurde lang. Eindelijk open, maar wilde ie weer niet alle foto’s laden. Enfin morgen weer een dag, gewoon eigenwijse PC, net zoals zijn baas :grin:
Maar wel jammer dat je die rolex niet draagt, dat verdient ie eigenlijk wel toch :+1:

2 likes

Beterschap Ferry en hou vol voor de volgende. Mooie tijd in Zweden gewenst :partying_face:

3 likes

@Rik @Blufkakel

5 likes

33mm valt nog onder de kleintjes neem ik aan :wink:

7 likes

Met 37mm de kleinste van het nest.

De madam heeft een 34mm, maar een foto opladen lijkt niet te lukken.

5 likes

Ha, ik zat er al op te wachten. Wist dat er iemand wel op het HF zou zijn die een andere interpretatie zou hebben :wink:

1 like

Het gaat om het rechter horloges

5 likes

Zal morgen nog wel een andere posten, maar misschien wil @Lexaf wel mijn superb hier posten. Is ook een kleintje :wink:

En aan @Dutchspur de vraag of ik mijn omega van 35mm morgen of overmorgen ook mag posten. Jawel, hou mij aan de regels en vraag gewoon toestemming :smiley:

3 likes

Ik zal morgen eens snuffelen in de horlogedoos van mijn echtgenote, daar zitten een paar kleintjes in.

2 likes

Rik en Bløf hebben beide hele kleine horloges in de collectie.
Wat bedoel jij dan?

3 likes

:rofl: :rofl:, dat dus :innocent:

1 like

1 like

Hier dan weer een echte 32mm

8 likes

Als ik me niet heel sterk vergis kun jij dat wel hebben Ferry.
Verdrietig zijn over zo’n opmerking is voor watjes.

2 likes

Omdat deze band gewoon veel mooier is op dit horloge.
De herinnering zit in het horloge, niet in een niet correcte voormalig (want afgesleten) 2tone jubilee.

4 likes