Themaweken : “Show je Rolex” dit vanaf post 186 deel 3

Bandje staat er leuk bij

2 likes

Macx op de derde Lip na, allemaal een :+1: Mooiste Lip is de laatste :ok_hand:

2e reeks: allemaal een :+1:, die eerste Lisona hele mooie wp, misschien toch de minutenwijzer vervangen, zo zonde joh is verder een plaatje :ok_hand:.

Als je die blijft krijgen die foutmeldingen, even opnieuw opstarten wil wel eens helpen Macx :+1:

Allemaal een :+1: Macx, enne doe mij er maar 20 voor 18 cent :wink:

Ga even douchen, kan jij mooi die Tissot horloge opzoeken :smiley:

Lejon heeft ook ooit zo’n kunststof duiker gemaakt, net als mijn Radiant en van Racine. Weet jij iets van Lejon?

1 like

SSSSSSSST niet verder vertellen!!!
:smiley::smiley:

5 likes

Lieve leden, geen angst, zal nog wel reageren maar hoe laat??? En anders morgen, moet ik ook weer een nieuw thema voorbereiden :smiley:
Ben in afwachting van een bericht, positief ga ik meekijken, negatief mag Assie lekker alleen kijken naar dat gedoe in Bazel :wink:

1 like

5 likes

Kan ik morgenvroeg ook nog posten? Ik kom anders niet aan de Tissots toe, ik werk namelijk op alfabetische volgorde. Ik wil nu even een pauze houden.

2 likes

Eerst de Tissot’s en daarna ff pauze houden!!
:joy::joy::joy::joy:

1 like

Natuurlijk Macx, je weet toch. Zondag is vrije keuze dag, dus zet ze er maar gewoon op :+1:

1 like

Perfect, dan komt het goed.

1 like

Ik besef me opeens dat ik echt, feit en bewezen, veeeeel te weinig horloges heb.

3 likes

3 likes

5 likes

Detailshots van de Royce

3 likes

4 likes

Hier een wat andere patina, verkleuringen.

Deze Tidéna is ooit blauw geweest…

Net als deze Podeba, die is ook ooit blauw geweest.

En deze Podeba is ooit rood geweest…

En deze kleine Podeba uit 1953 is mooi verouderd.

Deze heb ik niet meer, de Ruhla Kampftaucher

Deze ook niet meer, onlangs verkocht.

Net als deze Seiko Crown, met een mooi verkleurde zilveren plaat. Ook onlangs verkocht.

6 likes

5 likes

3 likes