Straks weer even alle horloges bekijken, nu op visite bij schoonmoeder en een knuffel geven. Heeft een gebroken bekken, dus vaak op visite in verzorgingshuis
Daar ben ik weer, pfff wat een gedoe man bij mijn schoonmoeder. Ben schoor van het schreeuwen, zo doof als een kwartel en wat zaken die niet goed gingen.
Nu weer verder met de Patina
Perfect 1/2 duim, die inTim heeft mooie patina misschien toch een nieuw glaasje erin?
Novice natuurlijk een dikke , Die saRDa net even te weinig verdeeld de patina 1/2
Je weet geef gewoon eerlijk mijn mening, maar in het echt valt het wellicht mee.
Maar ik ga toch ook eens vintage kopen en zien hoe het bevalt om de pols, heb wel hulp nodig bij het kiezen van de goede vintage want al die merken zeggen mij niet zo veel .
2e reeks: allemaal een Vooral de Onsa (mooi verdeeld over de wp) en de Wabos zijn echt mooi
.
Deze is echt mooi de Precimax, neem aan een gmt
Ha Macx, eerste reeks: Allemaal een en heel mooi. eerste 2 kan ik niet vinden met google lens maar dat merk kan jij mij wel vertellen
2e reeks: ook allemaal een dikke , vooral de Junghans
en die Ingersoll uit de 1e reeks ook een plaatje
Was gezellig gisteren he
Bedankt!
Hoi @Jan073 Jan, die Prisma een klein duimpje , maar heeft deze ook een beetje vocht gehad tussen 5 en 7 uur?
Natuurlijk! Zolang het niet Zuid-Limburg of Oost-Groningen is
Zuid Holland, is te doen neem ik aan. Oeps moet Lex op antwoorden natuurlijk . Maar ik heb weer hulp nodig bij het kiezen van welke vintage goed is, misschien weet jij iets voor mij. Wel 1 met een service want ik bak er niets van, vraag maar aan @Lexaf
Deze is toch mooi met die patina op de wp, mooi verkleurd toch. Van mij een Vette
Nu ik dat toch tegen jou zeg, gooi ik het hier maar in:
Wie weet een leuke goede Vintage die een service heeft gehad, mag met of zonder Patina. Jullie hebben mij over de streep getrokken.
Lezen jullie mee @Lexaf, @vouwfietser, @basvg @VmaxNL en anderen. Gewoon iets leuks wat weer jaartjes meekan, voorlopig even geen nieuw meer. Wilde eigenlijk nog een Tudor kopen maar ik heb heel wat leuks hier voorbij zien komen. Ja Lex, had je niet verwacht van mij he
Hoi Bas @basvg heeft Lex dat horloge al aan jou gegeven? Ben benieuwd of je die mooi lopend kunt maken
Ik heb hem staan in de map, HONUNGSBI
Ja, is altijd gezellig met je praten, iedereen op 1 oor dus lekker rustig.
Horloges met patina heb ik wel. maar laten we deze heer doen die een NA is. Wat spikkeltjes en een radium streep.
Mooi verdeeld het patina, dus een , ben zelf meer van ronde kasten. Maar ja, smaak kan veranderen he
Zou zomaar kunnen. Horloge was van een oud oom van me die helaas niet meer onder ons is.
Heb het horloge toendertijd uit de vuilnisbak gered.
Glaasje opgeknapt en er voor de rest niets aan gedaan als herinnering aan hem. Draag het jaarlijks op zijn verjaardag.
Ja die ligt al klaar…
Toppie Jenneke en natuurlijk gefeliciteerd met deze Gruen, nog even een bandje erom en veel draagplezier
. Zat even te kijken op chrono24 naar Gruen, pfff zitten echt wel dure tussen en wat een prijsverschillen