Nou nou John, niet overdrijven he. Vertel jij maar eens wat meer over je Stabilo. Dan zal ik je alvast een voorzetje geven
Kijk hier maar eens naar:
Gr, je vriend
Nou nou John, niet overdrijven he. Vertel jij maar eens wat meer over je Stabilo. Dan zal ik je alvast een voorzetje geven
Kijk hier maar eens naar:
Gr, je vriend
Deze week sla ik over.
Ik heb voornamelijk vintage horloges en heel veel zijn van onbekende en niet meer bestaande merken. Het wordt wat lastig om bij al die merken eerst een speurtocht te starten om te achterhalen of het ooit 60 jaar geleden een microbrand was.
Niet alleen microbrand, ook micro!
Ik schat 32 millimeter.
Hoeveel wil je er hebben hier? Ik kan er wel tientallen plaatsen Wil je dan van elk merk 1 voorbeeld of meerdere modellen binnen 1 merk?
Hier alvast een eerste voorzetje, 5 stuks
Hoffman is een merk uit Amerika en ontstaan in 2016.
Met het idee om de racechronograaf uit 1960 opnieuw uit te vinden.
De Racing 40 Midnight was het eerste horloge dat ze maakten en was een redelijk succes en in 2018 werd dit op Kickstarter geïntroduceerd en in 2019 werden de horloges aan een breder publiek voorgesteld en begon de verkoop vorm te krijgen.
Ze hebben quartz horloges en mechanische in deze stijl en wat duikhorloges voornamelijk met verschillende kleuren wijzerplaten.
Dat zal ook niet makkelijk zijn, maar misschien dat er leden zijn die je daarbij kunnen helpen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan @Climholland , @vouwfietser , @Lexaf enz. Ook jaren geleden moeten er cowboys geweest zijn die geprobeerd hebben een horloge op de markt te brengen wat uiteindelijk niet is gelukt.
Jaja John, hier kan jij je niet meer uitkletsen . Was Lex je toch ruimschoots voor