Wie o wie stond er met veel woorden aan mijn stand te verkondigen, dat je alleen maar nieuw koopt?
Tss, toch een man met weinig ruggengraat
Maar je ziet weer, iedereen kan zwak worden voor een mooi vintage horloge.
Wie o wie stond er met veel woorden aan mijn stand te verkondigen, dat je alleen maar nieuw koopt?
Tss, toch een man met weinig ruggengraat
Maar je ziet weer, iedereen kan zwak worden voor een mooi vintage horloge.
Ja ik kan dit bevestigen, stond er toevallig naast.
Welke Longines is dat? Fraai ding
Haha Patrick, klopt helemaal . Totaal geen ruggengraat, wordt gewoon gek gemaakt door de vintage boys/girls. Maar die vintage blijkt een plakhorloge, kost een drol. En ja, misschien wordt het nog eens wat met mij. Maar voordat ik de uitgang uitging, toch nog een nieuw horloge gekocht
Gister een erg mooie pontiac gekregen van @basvg. Even een bandje erbij gezocht en we hebben weer een mooie voor de verzameling. Fototje van gister erbij.
Haha ja was een leuke dag en we hebben leuke mensen ontmoet ook kan Ferry goed onderhandelen waar ik zou zou weglopen als ik het te duur vind krijgt hij het wel voor elkaar
Ik denk koop ook eens wat nou eerst onderhandelen … Leuke prijs door Ferry … betalen … doet ie het al niet meer haha wat een troep uiteindelijk 2.5 euro betaald voor een stuk handwindertje
Ga hem wel voor de lol een keer proberen te maken maar voorlopig geen tijd voor haja joh wel leuke ervaring ,
Je bent een topper Bas, het horloge ligt bij Lex
Komt goed dan👍
Doet hij het nog steeds niet?
Hoop het wel voor hem, ik zou de vuisthamer proberen
ORIMA, met Cattin (penanker) uurwerk. Mag dan een penanker zijn, maar die Cattins zijn best wel zeldzaam. Orima staat niet in Mikrolisk, dus daar word ik niet wijzer mee.
Die zou ik inderdaad niet als donor opofferen. Mooi ding man. Het merk INEK zegt me niets, staat eveneens niet in Mikrolisk en Goegel geeft ook geen sjoegel.
Lijkt wel wat op een Femga 520
Er staat INEX. En dat komt uit…
Denemarken!!!
Nee helaas heb nog wel even geprobeerd de kast open te maken maar dat is nog niet gelukt.
Als je nog tips hebt graag
Jammer dat ik niet iets wat beter gereedschap heb gescoord op de beurs toch wel erg leuk
Ja, ik heb ook zo’n uurwerk liggen dat af en toe stilstaat en zodra ik de kast openmaak weer gaat lopen. Ik vermoed dat de balans er niet helemaal goed in zit.
Dat horloge van jou moet in ieder geval worden schoongemaakt en geolied.
Maar dat is 'm niet, kijk maar:
Die van mij:
Niet goed gezien… de wijzer zit half voor de X. Inderdaad Deens. Leuk, je zien bijna geen Deense merken. Grappig dat die Scandinaviërs in die periode zo’n voorkeur hadden voor dit uurwerk. De AS 1130 is heel populair bij Zweedse en Deense merken en natuurlijk ook in Finland (Leijona).