Helaas pindakaas.
Geen Combinatie analoog en digitaal.
Dank je wel Rhys, erg lief. We gaan genieten van 27 graden😄
Zoiets heeft mijn vader vroeger ook gehad. Maar dan met een zwarte plaat.
Goede smaak!
Ik zou hem ook nog wel met een zwarte plaat willen hebben
Sterker nog, ik heb het horloge nog in bezit. Dit horloge ligt in een doosje ingepakt in een kast. Mijn vader is inmiddels zo`n 22 jaar niet meer onder ons.
Die zou ik ook koesteren!
Ik denk dat CASIO wel de kampioen van de Ana Digi horloges is als het gaat om diversiteit in modellen
Goedemorgen,
Onderstaande drie stuks zijn bijna identiek aan elkaar, en verschillen een klein beetje van de serie van gisteren. Deze drie hebben geen kroon om de analoge tijd in te stellen, maar een drukknop, en ze hebben alledrie geen secondenwijzer.
Tissot F1 TSX3 uit 1980. Tissot sponsorde in die tijd het Lotus Formule 1 team en bracht daarom een reeks F1 horloges uit. Deze two-timers waren dacht ik ook de officiële horloges van het Lotus F1 team.
Nostalgie naar de 80s in pure vorm.
Inderdaad; heel erg 80’s
Draag hem overigens weinig. Ding vreet batterijen dus om batterijlekkage te voorkomen heb ik de batterij er maar uit gegooid. En dan pak je hem dus ook niet zo snel
Overigens kan de batterij er wel makkelijk in en uit, er zit een luikje wat je met een muntje kunt opendraaien.
De Citizen is wel Retro Vintage.
Geërfd van mijn onlangs overleden vader. Helaas loopt het analoge deel niet goed. Plat op de rug wel maar gedraaid op de pols blijft ie soms hangen. Digitale loopt wel door.
Jammer want ik vind het een erg leuk horloge en het draagt heel comfortabel.
Heel mooi! Net iets mooier qua wijzers dan de moderne uitvoering.
Folkert is dan toch een goede reden om daar eens naar te laten kijken, zou ik zeker doen.
Ga ik ook zeker doen.