Hallo mensen!
Ik zie steeds vaker aanbiedingen van theorema… nu ben ik vooral geïnteresseerd in de volgende twee modellen:
Theorema Sao Paolo Skeleton:
Theorema Monte Carlo:
Moeilijke keuze… Wie kan mij erbij helpen om een keuze te maken?
Hallo mensen!
Ik zie steeds vaker aanbiedingen van theorema… nu ben ik vooral geïnteresseerd in de volgende twee modellen:
Theorema Sao Paolo Skeleton:
Theorema Monte Carlo:
Moeilijke keuze… Wie kan mij erbij helpen om een keuze te maken?
Lood om oud ijzer!
Hendrik
p.s. uw eerste bijdrage alhier, familie van theorema?
Noem ze maar Theodrama…
Ik kon niks vinden op de forum dus dacht laat mij er eentje openen…
Maar lood om oud ijzer? ik heb er klaarblijkelijk geen verstand van… Het ziet er mooi en goed uit… maar ik ben niet zo een kenner.
Het is een forum van horloge liefhebbers, je zult dit merk hier dan ook niet zo snel tegenkomen…
Rommel, niet doen.
Made in Germany? Nee, chinese horloges van arbitraire kwaliteit. Standaard aangeboden tegen ca. 20% van een absurde adviesprijs. Geven dan de illusie van een koopje. Zijn ze niet, laten liggen & je huiswerk gaan doen.
Hebben jullie nog sites voor een goede skeleton watch?
Wat mag 't kosten? Moet 't een horloge “voor 't leven” worden, of is duurzaamheid niet zo belangrijk (en draait 't meer om de looks)?
Hebben jullie nog sites voor een goede skeleton
watch?
Als iets eruitziet alsof het 10000€ zou moeten kosten maar op een of andere manier een super deal is van 100€ is het meestal troep. Best te vergelijken met dit: https://www.youtube.com/watch?v=Pm8Xo7OvM4A
Volledige skeletons zijn er niet zo heel veel in theorema’s prijsklasse, maar er zijn wel veel open heart (semi skeleton) bij orient/citizen/hamilton.
Goedkope Chinese rommel voor veel te hoge prijzen, mag ik vragen wat zo’n prul moet kosten?
Beetje mini in the box kwaliteit. Niets mis mee, maar daar kosten ze hooguit een paar tientjes. Ik zou Theorema laten voor wat het is.