Hallo mensen!
Ik zie steeds vaker aanbiedingen van theorema… nu ben ik vooral geïnteresseerd in de volgende twee modellen:
Theorema Sao Paolo Skeleton:
Theorema Monte Carlo:
Moeilijke keuze… Wie kan mij erbij helpen om een keuze te maken?
Hallo mensen!
Ik zie steeds vaker aanbiedingen van theorema… nu ben ik vooral geïnteresseerd in de volgende twee modellen:
Theorema Sao Paolo Skeleton:
Theorema Monte Carlo:
Moeilijke keuze… Wie kan mij erbij helpen om een keuze te maken?
Lood om oud ijzer!
Hendrik
p.s. uw eerste bijdrage alhier, familie van theorema?
Noem ze maar Theodrama…
Ik kon niks vinden op de forum dus dacht laat mij er eentje openen…
Maar lood om oud ijzer? ik heb er klaarblijkelijk geen verstand van… Het ziet er mooi en goed uit… maar ik ben niet zo een kenner.
Het is een forum van horloge liefhebbers, je zult dit merk hier dan ook niet zo snel tegenkomen…
Rommel, niet doen.
Made in Germany? Nee, chinese horloges van arbitraire kwaliteit. Standaard aangeboden tegen ca. 20% van een absurde adviesprijs. Geven dan de illusie van een koopje. Zijn ze niet, laten liggen & je huiswerk gaan doen.
Hebben jullie nog sites voor een goede skeleton watch?
Wat mag 't kosten? Moet 't een horloge “voor 't leven” worden, of is duurzaamheid niet zo belangrijk (en draait 't meer om de looks)?
Hebben jullie nog sites voor een goede skeleton
watch?
Als iets eruitziet alsof het 10000€ zou moeten kosten maar op een of andere manier een super deal is van 100€ is het meestal troep. Best te vergelijken met dit: https://www.youtube.com/watch?v=Pm8Xo7OvM4A
Volledige skeletons zijn er niet zo heel veel in theorema’s prijsklasse, maar er zijn wel veel open heart (semi skeleton) bij orient/citizen/hamilton.
Goedkope Chinese rommel voor veel te hoge prijzen, mag ik vragen wat zo’n prul moet kosten?
Beetje mini in the box kwaliteit. Niets mis mee, maar daar kosten ze hooguit een paar tientjes. Ik zou Theorema laten voor wat het is.
Zoek een op Roger Dubuis Excalibur sceleton double flying tourbillon !
Ook wel leuk…
Zoek een op Roger Dubuis Excalibur sceleton double
flying tourbillon !
Ook wel leuk…
voor dat bedrag kun je HEEL theorema ook wel opkopen…
Yep, plus de parking er om heen…
Zodra je maar geduld hebt worden ze ooit nog een leuke cent waard denk ik.
Welkom op dit forum en ik zal proberen antwoord te geven op je vraag.
Zoals anderen als gezegd hebben zijn er betere merken te koop. Het zijn op zich geinige horloges om te zien, maar de kwaliteit is niet zo goed en ze zijn veel te duur voor wat je krijgt. Je zou bijvoorbeeld eens naar de swatch body & soul kunnen kijken voor een leuke betaalbare skeleton
Als ik kijk naar de prijs die ze vragen voor de Sau Paulo kun je voor 300 meer een oris skeleton kopen.
als t niet vh ‘leven’ is, en t moet er gewoon leuk uitzien, dan zijn er genoeg tientjes alternatieven.
maar ik ken ook helaas weinig duurzame budget skeleton horloges.
Als je een skeleton leuk vindt, zou ik gewoon eens even kijken bij mini in the box. Kost weinig en ideaal om eens een tijdje een skeleton te proberen. Vind je het leuk dan kun je voor een wat meer gerennomeerd merk gaan met een hoger afwerkingsniveau.
Welkom hier!
Om even op je vraag in de eerste posting te reageren: ik zou voor de Sao Paolo gaan. Ziet er leuk uit voor het geld. Succes met de keuze.