There can be only one......14060M of 16600?

Persoonlijk de 14060M.

4 likes

Tandenknarsend moet ik zeggen dat ik waarschijnlijk voor de sub zou kiezen.

Maar dat komt misschien meer dat ik uiteindelijk toch de sd te hoog vind dragen. Bovendien oogt de sub ook groter, wat ik mooier vind.

1 like

14060M, vanwege het veel hogere draagcomfort. Daarnaast valt hij veel mooier en eleganter op de pols dan die dikzak.

Voor de duidelijkheid: ik vind de 16600 echt prachtig, maar prefereer de 14060m om te dragen.

1 like

:joy: de Milgauss draagt als de SD, maar de laatste is wel mooi en stoer, en de 40mm Airking is gewoon helemaal spuuglelijk.
Voordeel is dat ze makkelijk te vinden zijn, voor een normale prijs, in tegenstelling tot Subs en SD’s

Ik heb helemaal niks met de Sub maar vind de eerste foto (zonder datum en minder drukke plaat) een stuk mooier dan de tweede. Is persoonlijk maar voor mij moet een horloge rust uitstralen. De grotere vraag is echter…waarom heb je twee nagenoeg identieke horloges gekocht? :slight_smile:

Ik zou de Sub 2 liner eruit gooien. Een Sub mag wat meer drukte hebben. De two liner is een beetje saai. De SD is stoer maar blijf ik een raar ding vinden zonder datumpukkel …

Dus beide eruit en een 14060M 4 liner terug :stuck_out_tongue_winking_eye:

Naar mijn bescheiden mening; een Sub is dertien in een dozijn, een SD zie je minder en is een beetje meer een hardcore tool.

Maar ach, ik ben misschien een beetje bevooroordeeld, ik draag regelmatig mijn SD4K met veel plezier…

Uiteindelijk bepaal je zelf wat je graag draagt en welk horloge een glimlach bij jezelf opwekt als je die draagt.

Polletje! Polletje!

Bij deze de gevraagde poll, welke moet er blijven:

• Sub 14060M
  • SD 16600

0 stemmers

2 likes

De poll helpt mij ook niet echt…:joy:

Gooi ze allebei in het blauwe gedeelte. Degene die je als eerste kunt verkopen hou je

2 likes

Sub houden. Echt icoon, zeker als two-liner. No bs watch

2 likes

Two liner 14050M
Last of the best.
Een Sub zoals hij bedoelt is: toolwatch our sang

Lastige keuze. Zelf ooit ook een 16600 gehad en toen voor de aanschaf ook tussen deze twee getwijfeld. Het robuuste stoerdere karakter van de 16600 was doorslaggevend.

Easy…

De Sea dweller houden.

:v:

Houd de 14060M. Andere weg enern top dresser voor koper. You’re set.

Top dresser heb ik al dus daar hoef ik het niet voor te doen:

image

6 likes

Wowww

Het wordt toch de SD 16600 die het veld moet ruimen denk ik. 14060M draagt toch beter en vindt de SD toch misschien wat te dik voor mijn niet al te grote polsen

Mocht iemand interesse hebben in de SD dan graag een PB :wink:

2 likes