Tiffany dial only

Hallo allemaal,

Tiffany blue dials of Tiffany dials in het algemeen zijn extreem hip en in trek vandaag ter dag. Dus een eigen topic kan mijns inziens niet uitblijven. Show hier je Tiffany blue dial of Tiffany stamped dial. Kom dus maar door met jullie die OP41’s en Tiffany dial Pateks.

8 likes

Ah shit, had mijn tiffany patek net verkocht voor 6.5 millie

16 likes

Super topic @RLC! Nu hebben we tenminste een plek waar @lasteraar kan blijven orakelen over zijn OP41 zonder alle andere topics te vervuilen.

:+1:t2:

15 likes

Super goed topic.
Ik denk echt dat er veel leden zijn met een tiffany :roll_eyes:

Mag deze ook?

19 likes

:grin::grin:

18 likes

Met een muzikaal intermezzo:

6 likes

Wat een goed idee. Een echo chamber voor deze man.

2 likes

27 likes

https://www.chrono24.nl/rolex/rolex-oyster-perpetual-2021-41-tiffany-full-set-124300--id21784210.htm mocht iemand interesse hebben in een Tiffany OP

2 likes

voor mij is het een beetje als de dealer logo’s die Stam een tijd achterop hun nieuwe Renaults deed haha. Vreselijk!

Nu wil ik Tiffany niet perse met Stam vergelijken :smiley: Maar beide voegt voor mij niks toe.

Overigens zou ik deze PP best wel willen hebben. Dat dan weer wel :smiley:

haha die hopen gewoon op iemand met veel geld die wel gehoord heeft van de hype maar niet precies het fijne er van weet :smiley:

Illuminator is Frans voor Tiffany? :slight_smile:

1 like

Niet de mijne maar van mijn meisje. :blush:

9 likes

Dit is wel de uitschieter maar gemiddeld kosten de Tiffany OP 30k dat is 6 maal(!) de listprijs. Dit t.o.v. zijn broertjes die worden verkocht voor ‘maar’ 2 keer de listprijs. Superlijpe stijgingen voor alleen de kleur van een dail, geen edelmetalen in het horloge geen complicaties niks…

3 likes

Waar is die van jou dan?

Verwacht niet een enorm gevuld Tiffany stamped dial topic hiero :upside_down_face:

De kleur ogen kan net door voor een Tiffany

4 likes

ahhh oke, dat wist ik niet.

maar ehm, dit is toch ook helemaal geen Tiffany dial? is toch echt alleen puur de kleur?

wat is daar dan de reden achter? vinden mensen die kleur mooier dan de gele of rode? of omdat de kleur lijkt op de PP tiffany en dat het daarom meer waarde heeft?

1 like

Ik zou me echt dood schamen als handelaar. Wat een grap dit. Sowieso heel dat tiffusny

5 likes

Door de Patek Philippe Nautilus Tiffany is de hype ook overgeslagen op de Oyster Perpetual met de Tiffany kleurige dial

1 like

Ook nog nooit van gehoord…

Edit:
Is gewoon een beunhaas doe toevallig 4 horloges te koop heeft en zich een professionele dealer noemt.

Part time watch seller, part time shoarma griller

(Jambers stem)
Overdag een doodgewone horloge verkoper maar in de avond ontpopt hij zich tot een heuse kebab grill koning. Geen grillplaat is hem te heet. Geen durum roll is hem te veel.

:rofl:

30 likes

haha thanks. Om heel eerlijk te zijn vind ik dat heeeeeeeeel gek :smiley:

Nu is er wel meer gek in ons horloge wereldje, maar om 90K te betalen voor een horloge van 5K omdat er een blauwe dial in zit is toch gek. Ook als je in dit gekke horloge wereldje zit haha

Ik wil overigens graag die gele :smiley: