Timefactors only

Best toffe combo op een crown&buckle nato!

7 likes

https://www.instagram.com/p/CjA2bsFjgsQ/

Nieuwe foto’s/info op de instagram van TF. Moet zeggen dat ik wel een fan van de PRS-60. Met 38mm gaat deze denk ik ook voor veel mensen extra interessant zijn. Vermoed dat het op 2 oktober weer snel vol zal zitten qua orders.

1 like

9 likes

een beauty shot van de silver jubilee

7 likes

Het is vandaag wel gelukt, incoming:

Smiths PRS-60 Commander

13 likes

Hebben! Zijn er nog andere HF’ers hier die een PRS-60 hebben weten te bemachtigen?
Net binnen en heel blij mee, ik vind hem prachtig, met mooie specs:

11 likes

Congrats! Echt een prachtige diver.

1 like

Ik ga mijn collectie drastisch terugbrengen. Heb je interesse? PM mij even.

2 likes

Ik moest hier echt heel erg om lachen.

1 like

Ik ook, over een paar maanden(?) heb je hem weer voor £325,-. Komt nog wel verzenden, invoerrechten en BTW bij.
Ik zou er ong €500,- tot €550,- voor over hebben, lijkt wel in zeer goede staat te zijn.

Ik heb ong €600 betaald voor mijn gilt versie in juni, maar dat was ook wel echt net boven wat ik er liever voor over had. Dubbel en dwars waard, dat wel. Maar 850?! En ook nog eens die “ik weet wat ik heb” mentaliteit die er bij komt.

1 like

En het is voor een kleine, specifieke groep liefhebbers, die vaak echt wel weten wat het waard is en wanneer het weer nieuw te koop is. Hoeveel mensen zoeken er nu op Smiths in MP? Zullen er niet heel veel zijn, lijkt mij.

Nja, hij gooit er ook Rolex Explorer in de naam tegen aan zodat meer mensen 'm gaan zien. Wss zou Eddie hier niet heel blij van worden. :wink:

1 like

Oh ja, dat is waar. Dan kunnen Rolex-eigenaren dit als beater dragen :grin:.

De zwarte blijft lekker.

5 likes

Bevalt dit beter dan de Tudor Ranger?

Lastig te zeggen, eigenlijk niet te vergelijken.
Ieder in hun eigen categorie prachtige, mooi afgewerkte horloges met ieder goede specs. Beide ook heel plezierig om te dragen vanwege de goede bracelet met ook nog eens een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Maar denk wel dat ik de Tudor vaker zal dragen, zeker als de halflink binnen is.

1 like

En plots viel mijn oog op een wat abnormale beweging in de horloge doos die al een paar dagen open op tafel staat omdat ik wat banden aan het swappen ben.

Mijn Precista PRS-18Q wel te verstaan. Elke 4 seconden, rrrttts oftewel EOL-modus sinds vandaag…

Nu even bijhouden hoe lang het duurt voordat hij uitvalt. Serieno. beginnend met 1217xxxx betekent hoogstwaarschijnlijk in december 2017 van de band gerold dus zegge en schrijve 5 jaar batterij-duur op deze COSC-variant.

2 likes

Ohoh, iedere keer dat ik hem zie, voel en draag, verbaas ik mij weer over de prijs/kwaliteitverhouding van deze PRS-60 Commander:

9 likes