Timefactors only

Leuk horloge, ook wel eens naar zitten kijken. Laat je hem even om de pols zien als je hem binnen hebt?

1 like

De bracelets zijn beter dan van Sinn, om maar wat te noemen.

Er zit een topgrade uurwerk in.
Er zijn horloges die het dubbele kosten en het moeten doen met een elabore of basis.
Prijs-kwaliteitverhouding is juist goed.
Maar ieder zijn mening hoor.

Ik schaf hem aan als beater.

1 like

Laptop of pc. Ik heb goede ervaring met een vpn in Engeland. Misschien scheelt het.

Nooit van gehoord. 60+ hè :rofl:.
Afgelopen jaar is het 4 X gelukt met mijn laptop. Volgende keer beter.

Dat is een programmatje wat doet alsof je PC op een andere plek naar keuze staat, door je te linken aan een IP adres van een land naar keuze te gebruiken.

Persoonlijk ben ik erg te spreken over de kwaliteit van m’n TF horloge (Preciste G10). De NATO voelt ook lekker robuust aan. Wel zou ik het gevoel hebben dat ik onnodig veel betaal omdat al de kosten erbij komen. Dat weerhoudt me vaak van een microbrand uit de VS bijv. bestellen, omdat je toch het gevoel houdt dat het goedkoper “hoort” te zijn

1 like

Met dank aan Brexit…

3 likes

Heeft iemand hier toevallig een Precista mission timer? Ben erg benieuwd naar ervaringen!

1 like

Dat wel ja. Je betaalt helaas extra, maar die waarde zit niet in het horloge.

Stomme Britten.

1 like

Ben ook wel benieuwd.

Stomme EU met hun invoertarieven :laughing:

1 like

De straf voor de stomme Britten :wink:

De Speedbird is geland:

8 likes

Mooi horloge, veel draagplezier.

1 like

Thanks. Afwerking irl gezien de prijs van omgerekend 600 euronen is meer dan prima.
Topgrade uurwerk, loopt +2 nu, een verstelbare uitschuifbare clasp, geschroefde band, saffier, geschroefde kroon, zeer antimagnetisch, krijg je allemaal niet bij een Laco, of Stowa e.d. voor dat geld.
OK, je krijgt niet de heritage van dergelijke merken, maar als beater erbij vind ik het meer dan prima.

2 likes

Ik zal wachten op de mooie Speedbird, hahaha :+1::wink::ok_hand:

1 like

Gek dat niemand hapt op de in het blauwe deel aangeboden Smiths navigator. Met import erbij heb ik er heel wat meer voor moeten neerleggen. Ik heb overigens niets te maken met deze verkoop en ken het forumlid ook niet. Slechts verbazing.

2 likes

Heel mooi horloge! Mooi datumraam ook zeg! Hoe is de lume?

1 like

Mwah, het is geen duiker zullen we maar zeggen. Het is bescheiden.
Wel moet ik vaststellen dat ik vanmorgen om 02.35 uur kon lezen dat ik iets te vroeg wakker was.
Dat dan weer wel.

Misschien omdat de foto’s niet zo flatterend zijn?

1 like

Wellicht.