Timefactors only

Overigens, wie weet waar dat SL voor staat?

afbeelding

Gokje: Super Luminova?

1 like

Waarom dan 2x?

:face_with_monocle:

Dacht ik ik aan. Je ziet daar ook wel eens t, titanium.

1 like

Tritium volgens mij…

1 like

Hier bijv de t:

1 like

Hommage aan de T Swiss Made T vermelding voor tritium?

s-l500

1 like

Dat bedoelde ik eigenlijk, excuus.

1 like

Nou, voor deze ene keer… :wink:

1 like

7 likes

NATO met deze kleur staat hem goed :+1:.

1 like

Thanks, deze staat wel lekker inderdaad! Heb hem deze week uit het blauwe gedeelte kunnen vissen, dus ben nog wel een beetje op zoek naar de juiste match

1 like

Ik hou hem nog even op staal :+1:.

1 like

Mooi!

Hoe is de kwaliteitsbeleving?

1 like

Eerlijk gezegd, het houdt niet over. De bezel gaat enorm stroef. Ook bij het verstellen van de stalen band hadden de geschroefde pinnetjes moeite om het schroefdraad op de juiste manier te vinden.

Maar aan de pols is hij wel gaaf hoor! Het gaat om het gevoel en dat is goed :grin:

1 like

Wat vinden we hiervan, mensen? Ik ben fan! Als ik had moeten kiezen tussen mn gilt dial en deze, was t niet de meest makkelijke.

12 likes

Ik vind het een mooi horloge.
Maar 36mm is een dealbreaker voor mij.
39 is het kleinst wat ik heb en dat vind ik al op het randje.

1 like

Dat is ook maar net hoe de maat en vorm van je polsen is, los van je persoonlijke voorkeur.
Mijn PRS-25 gaat voor mij prima op mijn, vrij platte, 17cm pols:

Ik vind 42/43cm+ bijvoorbeeld bij mij al minder geslaagd. Hoewel ik daar ruim een jaar geleden, bij de start van deze hobby, anders over dacht.

Wat is jouw polsmaat @Topdude?

3 likes

Mijn pols is plat en breed genoeg voor een 44mm Sinn met een L2L van 50mm.

Ik hou van een “gewicht” te voelen om de pols.

Dit horloge staat erg mooi om je pols!

1 like

Fair enough! Ik ben erachter gekomen dat t ook heel erg ligt aan hoe groot de wijzerplaat is t.o.v. de diameter. Een dunner bezel doet het horloge veel groter ogen. Dat is bijv. ook waarom ik op de Hamilton ‘Coop’ ben afgehaakt. 42mm, maar door de wijzerplaat oogt het veel groter.

Heb zelf geloof ik een 18cm pols en vind 36mm ook prima. Leer vs staal maakt ook al veel verschil in mijn beleving. Grappig hoe dat gaat inderdaad, met voorkeuren. Dacht ook jaren dat kleinere horloges niks voor mij waren, tot ik de San Martin BB36 op de pols had. Daardoor ook de Rolex Explorer gaan leren waarderen, die leidde tot mijn Smiths. :slight_smile: Hoe is dat bij jou zo omgeslagen?

2 likes