Welke Timex heb je dan op het oog Piet? De bandjes zijn wellicht niet slecht, maar een beter bandje kan een horloge wel echt af maken wat mij betreft
Mijn beste,
Het resultaat mag er wezen!!
Goed gedaan.
Orologio Signaturis Temporis
Ik was er nog niet helemaal uit maar ik dacht aan de Waterbury Classic Chronograph met blauwe wijzerplaat:
Het alternatief is de Casio Edifice EFS-S630BL-5AVUEF met rode wijzerplaat. Deze kreeg al lichtjes de voorkeur omdat een rode wijzerplaat nog niet in de collectie zit.
Mijn enige Timex is er eentje uit de Malibu reeks. Heel fijn horloge, en dat flex bandje is gewoon geweldig. Nooit te strak en evenmin te los.
Het zal zeker niet m’n laatste Timex zijn.
Dank je Coenraad
coole Timex Sigrid. Ik vrees dat ik in de toekomst ook nog wel eens een Timex ga aanschaffen
Nou, die verschillende kleurtjes op de dials zijn niet echt mijn ding. Ik heb liever een egale wijzerplaat met 1 contrasterende kleur.
Je hebt de goede keuzes gemaakt met die bandenwissels. Ziet er allemaal fraai uit.
Dank voor het compliment
O ja, ik was vergeten te melden dat die California Dial is.
.
Spelen met bandjes is een leuke bezigheid. De stock banden kijk ik eigenlijk niet naar. Heb een doos vol banden.
Ze zijn stuk voor stuk op vooruit gegaan wat betreft uiterlijk Arjen.
De prijs kwaliteitsverhouding is ook prima te vergelijken met Orient.
Mooie combi Dreski
dank je Jesus
Ik draag Timex ook een heel warm hart toe maar loop dus ook stuk op hun bandjes dus complimenten voor je upgrades!! Ik vind vooral de Waterbury dive heeeeeel geslaagd
Twee heel verschillende horloges, kwestie van smaak. Ik vind blauw/goud en Romeinse cijfers niks. Mijn keuze zou de Casio zijn. Al zijn het beide prima horloges. Oh ja, de Edifice heeft saffierglas! Dat is een groot pluspunt en zie je weinig in deze prijsklasse.
Allemaal geslaagd, met name deze vind ik heel tof! Draag ze met plezier