Timex is een leuk merk, maar die bandjes 🤷🏼‍♂️

O ja, ik was vergeten te melden dat die California Dial :ok_hand: is.
.

1 like

Dank je Sigrid

Een California dial dient clean te zijn en dat is deze

7 likes

Spelen met bandjes is een leuke bezigheid. De stock banden kijk ik eigenlijk niet naar. Heb een doos vol banden.

3 likes

Ze zijn stuk voor stuk op vooruit gegaan wat betreft uiterlijk Arjen.
De prijs kwaliteitsverhouding is ook prima te vergelijken met Orient. :+1:

1 like

Mooie combi Dreski :+1:t2:

:point_up_2:dank je Jesus

1 like

Ik draag Timex ook een heel warm hart toe maar loop dus ook stuk op hun bandjes dus complimenten voor je upgrades!! Ik vind vooral de Waterbury dive heeeeeel geslaagd

1 like

Twee heel verschillende horloges, kwestie van smaak. Ik vind blauw/goud en Romeinse cijfers niks. Mijn keuze zou de Casio zijn. Al zijn het beide prima horloges. Oh ja, de Edifice heeft saffierglas! Dat is een groot pluspunt en zie je weinig in deze prijsklasse.

1 like

Allemaal geslaagd, met name deze vind ik heel tof! Draag ze met plezier :ok_hand:

1 like

Thanx

5 likes

En hij heeft zonnepanelen, ook leuk.

2 likes

Je zou ook deze. Chrono van Timex kunnen overwegen

1 like

Dank je Remco. Deze Expedition North is op twee verschillende banden te koop (geweest). Die met de groene strap was destijds niet te koop, maar daar heb ik wel de inspiratie vandaan. Door de lichtere groene band oogt wat mij betreft het geheel zachter en komt de wijzerplaat beter uit

4 likes

Dat ben ik met je eens. Het contrast is veel minder groot, goed gekozen!

1 like

Beetje typisch in dat segment. Kijk naar Seiko, Junghans, …

Maar voor €40-60 kun je heel veel mooie banden vinden.

1 like

Ahhwww man! Jullie maken het er niet makkelijker op. Geel heb ik ook nog niet…

1 like

Prachtig die Marlin op suède :+1:

1 like

Dit is mijn meest recente Timex en ik ben er dolblij mee. Zeker eens met @APMV dat de bandjes tegenvallen. Op deze World Time zit nu ook nog de samenwerking Red Wing band. Ik vind het net zo slecht als die andere Timex bandjes die ik al heb. Dus zodra deze gaat slijten gaat ie aan een Hirsch! :wink: :ok_hand:

Fijne nacht gewenst!:slightly_smiling_face::+1:

6 likes

Dacht trouwens dat je dit bedoelde:

De Timex Gillette:

5 likes

Nieuwe toevoeging voor mij aan de hobby. Wisselen van horlogebandjes. Kristof, jullie hebben mij hier op het forum geïnspireerd :thinking:

1 like