Timex is een leuk merk, maar die bandjes 🤷🏼‍♂️

Dank je. Hij mag nu morgen voor het eerst mee naar kantoor :smile:

Hoe bevalt de 1972 worldtimer Henri? Hij is weer te koop en lonkt ook naar mij

1 like

Hij is gewoon erg leuk en zeker voor de prijs die er aan hangt. Als je het kan missen: kopen! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Plaatje voor de sfeer :stuck_out_tongue_winking_eye: Piet en met nog meer kleur

3 likes

Ik kan je wel wat leuke adressen bezorgen. Veel bandjes zijn alleszins een pak minder pijnlijk in de portemonnee dan veel horloges.

1 like

Graag Kristof :pray:

Nou, dit kleurtje groen sla ik toch even over. Dit kan niet meer op mijn leeftijd hoor :rofl:

1 like

2 likes

On topic: Een simpele bandenwissel kan soms wonderen doen voor een horloge. Je hebt mooie combinaties gemaakt. En Timex is cool.

1 like

Morgen komt mijn eerste Timex met een “vegan leather” bandje. Vast direct a la poubelle en vervangen door een Nato. (het is trouwens de Expedition North Time/Tide. Ik hoor goede dingen over die lijn en voor het geld is een guitige quartz met allerlei functies en een saffierglasje niet mis).

1 like

Zeker die laatste combinatie is zeer mooi en allemaal zijn deze erop vooruit gegaan.

1 like

Ik zoek ook al een tijd zo’n suede band voor mn timex (cognac bruinkleurig). Waar heb jij je suede band gekocht?

1 like

Timex heeft oprecht in coole releases in bepaalde prijsklassen. Ik zie op het forum vaak bandenwissels die ervoor zorgen dat je een compleet andere look en feel krijgt en een upgrade van het horloge. Dat is met mijn Timexen echt gelukt :pray:

De kast, de wijzerplaat, de cijfers/indices en de wijzers zijn allemaal tof :ok_hand: bij de Expedition North. Benieuwd naar jouw versie, maar ook hoe het vegan bandje kwalitatief bevalt?

1 like

Dank je Dan. Jij hebt veel ervaring met het wisselen van banden, dus jij kan het weten :pray:

1 like

Bij de sponsor van HF :grin:

Maar de vitrage Timex uurwerkjes zijn om van te gaan huilen.
Daarom is dit merk een no-go voor mij.
Misschien worden er tegenwoordig wel fatsoenlijke uurwerken gebruikt?

1 like

Stuk voor stuk absolute verbeteringen!

Die Panam Chrono ziet er trouwens wel gigantisch uit. Welk formaat is dat?

1 like

Vandaag heeft het geluk, of misschien wel de voorzienigheid, mij geholpen om een keuze te maken. Ik ga voor de Casio. Waarom?

Kijk maar eens wat ik bij de kringloop gevonden heb. :star_struck:

De expedition heeft inderdaad een behoorlijk afgeragd bandje maar ik heb thuis misschien nog wel een nato liggen die past.

2 likes

Bandjes wisselen…Nou, dat is een tweede verslaving geworden. Het komt best vaak voor dat het bandje van een nieuw horloge niet lekkerzit of lelijk is. En vaak wil ik gewoon even proberen hoe een bepaalde band om een bepaald horloge zit.
Dus ik ben grootafnemer van de forumsponsor en van Ali.
Dit is trouwens een gevaarlijk topic voor mij: neiging om naar de timexsite te gaan.

2 likes