Timex only

Klassiekers in de zon

5 likes

Thuiswerktijger timex present! :tiger: :grin:

4 likes

Timex Q is ook verkrijgbaar met een rubberen band! Die band zou ik er graag bij willen hebben. Wat vinden jullie hier van?

• Hebben dat rubber!
  • Laat maar op staal…

0 stemmers

5 likes

Timex Marlin in de aanbieding bij zalando lounge👋

1 like

Leuke 1975 Timex Electric Calendar uit Frankrijk binnen gekregen. Logo CEE of EE heb ik helaas nog niet kunnen achterhalen.

5 likes

Wel gaaf hoor!

1 like

10 likes

Timex “PanAm”, beiden U.S.A.

1 like

Mooie GMT zomer release van Timex. Als ik het goed heb met een Zwitserse Solar quartz uurwerk. Ook met rubber strap verkrijgbaar.

https://www.timex.com/q-timex-gmt-38mm-stainless-steel-bracelet-watch/Q-Timex-GMT-38mm-Stainless-Steel-Bracelet-Watch.html?dwvar_Q-Timex-GMT-38mm-Stainless-Steel-Bracelet-Watch_color=Stainless-Steel-Black&cgid=shop-q-gmt#start=1

10 likes

Nieuwe bracelet voor de Timex :ok_hand:

10 likes

Ziet er goed uit! Waar heb je die vandaan? Hij is vast comfortabeler dan de originele :sweat_smile:.

1 like

Thnx! Alles is beter dan die harentrekker :sweat_smile:
Band is van een Casio. Sluiting heb ik overgezet. Moest wel wat vijlwerk aan te pas komen maar het is gelukt.

https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/75445/casio-retro-horloge-b640wd-1avef

Haha inderdaad!
Dank, ik zal er eens naar gaan kijken!

Leuk ding hoor :blush:

Bron: HODINKEE

3 likes

Die zwarte met rubberen band vind ik zo enorm vet. Helaas niet (meer?) op voorraad, op dit moment.

1 like

Timex…dat is zo’n merk waarbij ik moet denken dat ik als ventje van 4 een zwart/wit reclame zag op tv waarbij een timex aan een bobslee werd gehangen. De bobslee denderde dan de baan af, met af en toe het beeld ertussen gemonteerd van een klapperende Timex die hevig traumatiserend en hulpeloos werd gebashed op het ijs, hangend aan één vd glijders van de bobslee. Uiteraard werkte het ding natuurlijk perfect. Desbetreffende reclame kan ik niet meer vinden, maar op youtube staan nog wel een paar andere fraaie. En dat was het dan wel: blijkbaar een onverwoestbaar maar enigzins saaaaaaai klokje.

Ik had er dan ook weinig mee totdat ik ( veel te laat… ) 2 jaar geleden deze tegenkwam. En die heb ik nooit ergens in het wild gezien. Een fraaie chrono zonder veel poespas maar een tijdloos geheel. Nergens meer te krijgen dan ergens heel ver weg in een aziatisch klein winkeltje; maar dat durf ik niet aan. Het betreft de The Waterbury Chronograph tw2p95500.

8 likes

Ik zag Deze in het Hodinkee artikel voorbij komen. En speelt sinds die tijd al in m’n hoofd om te kopen. Op de Amerikaanse site is deze te bestellen, maar niet in de EU. Weet er iemand of deze al een keer te bestellen is geweest of dat deze nog moet komen? Ik vermoed het laatste.

PatrickvZ

10u

Ik zag Deze in het Hodinkee artikel voorbij komen. En speelt sinds die tijd al in m’n hoofd om te kopen. Op de Amerikaanse site is deze te bestellen, maar niet in de EU. Weet er iemand of deze al een keer te bestellen is geweest of dat deze nog moet komen? Ik vermoed het laatste.

PatrickvZ

10u

1 like

Thanks. Maar dit is niet dezelfde als ik stuurde. Deze heeft een metalen band en is niet de GMT versie.

1 like

PatrickvZ

8u

Thanks. Maar dit is niet dezelfde als ik stuurde. Deze heeft een metalen band en is niet de GMT versie.

Oeps Sorry…