Jazeker,
Van 2012 t/m 2016 heeft Timex Japan deze Ameri-CAN blikjes uitgebracht. Met telkens een ander Timex promotie goodie er in.
Jazeker,
Van 2012 t/m 2016 heeft Timex Japan deze Ameri-CAN blikjes uitgebracht. Met telkens een ander Timex promotie goodie er in.
Weet er iemand of de Expedition North titanium al ergens te krijgen is ? Of is die alleen op de timex website verkrijgbaar . Ik kan hem niet in Denemarken vinden iig
Proficiat
Die band is echt ruk
Mooi forum is dit toch. Had deze al eens maar toch spijt. Vond er een in het blauwe gedeelte. Neo vintage. Ik hou ervan en past om meerdere banden.
Ik doe mee (xpost trouwens)… kon wel niet wennen aan de chrome look shine van dat ding dus scotch brite behandeling gegeven en nadien opnieuw lichtjes gepolijst om de kast er ouder en gebruikt uit te laten zien
Ik zag dit op vinted. Ik heb er ook 4 genomen. Wel leuk.
Ik zag het niet direct voorbij komen met naar boven te scrollen maar mss interessant om te delen.
Via site van timex is er op sommige modellen 30% korting ifv Black Friday :
Timex
Klopt had het idd ook gezien. En gemeld. Het scheelt veel hè?!
Ja idd, echt wel de moeite… Met registratie krijg je ook nog eens 15%… Maar weet niet of dat te combineren is :).
Volgens mij is me dat vorig jaar wel gelukt😁
Leuke NA! Timex is gewoon leuk, redelijk origineel en schappelijk geprijsd…
Veel plezier ermee!
Dank je. Ik leg haar nog even in het kistje tot mei ofzo. Die kleurtjes vloeken nogal bij een bleke arm .
Vet haha, wat leuk.