Timex only

16 likes

En? Wat is je eerste indruk? Ik hang zelf ook boven de bestelknop :slight_smile:

1 like

Positief verrast. Ben er wel blij mee, voor voor het geld kan je niet misgaan. Leuk ding.

Thanks! Ja ik denk dat je er weinig fout mee kan gaan. Op de leren strap ook mooi. Maar bandaanzet is niet standaard hè? Zou een goede bandenslet zijn maar dat kan dus niet zomaar met alle banden

8 likes

Geweldig mooi horloge. Ik heb het horloge (met lederen band) zojuist besteld. Geniet ervan.

1 like

Dat is inderdaad een klein nadeel. De bracelets van Casio kunnen er wel op. Schijnen de zelfde aanzet te hebben, en laat ik er hiervan nu 2 hebben liggen. Dus vandaar dat ik dit horloge met lederen band heb besteld.

1 like

Las ook dat het leren bandje van goede kwaliteit is, dat mat zwarte komt ook goed over op sommige foto’s. Maar dat je niet makkelijk kan swappen, is wel jammer… ik slaap er nog een nachtje over :slight_smile:

1 like

Volgens mij moet het redelijk eenvoudig zijn om het bandje te wisselen. Of bedoel je het formaat ?

4 likes

7 likes

Formaat idd, een standaard leren bandje gaat er niet op, want het eindstukje moet dan smaller zijn?

7 likes

8 likes

12 likes

Via Vinted, wel persoonlijk opgehaald. Mooi automaatje.
Alle functies werken

8 likes

Waarom zou dat niet zo zijn bij een Timex?

1 like

Heel leuke nieuwe aanwinst!

24 uurs aktie. 30% korting met code
GIFTED30 / JOLLY20 en gratis verzending boven
€ 75 bestelling. :+1:
Timex.eu

2 likes

Alleen voor digitale horloges…

Yes. Elk voordeel heeft ook een nadeel.

1 like