Timex only

5 likes

Soms is het maar goed dat je gewoon een reissue kunt bestellen. Dat er dan geen Taiwan op staat neem ik voor lief…Klikkerdeklik

6 likes

5 likes

Van deze aankoop heb ik allerminst spijt ondervonden in mijn laatste jaar van aankopen. :smiley:

image

8 likes

Vandaag ‘Smokey and the bandit’ om, het horloge dat Bud Reynolds droeg in de film.
Paar jaar geleden zo goed als nieuw gekocht. Tevens één van mijn mooiste wijzerplaten.

14 likes

Burt

1 like

Gaaf. Goede conditie ook.

1 like

Variatie op dezelfde wijzerplaat

9 likes

Mijn favo model en meteen ook welke ik niet kan vinden helaas. Altijd mooi om te zien!!

1 like

Timex time vanochtend - classics onder elkaar :sunglasses:

7 likes

Incoming

16 likes

Deze vanmiddag binnengekregen als nieuwe fieldwatch. De afwerking van de band is een beetje meh. Elke vinger die je erop legt kan je zien, ik blijf poetsen.

Daarentegen, saffier, hij wind heerlijk op met de hand, de lume is best goed en ik vermoed dat het echt een strapmonster is. Ik heb dan ook meteen vier nieuwe straps gekocht ( fotos volgen ).

Er zit een beetje een maffe coating op de kast waarvan ik hoop dat die heel mooi gaat slijten en hem wat extra uitstraling gaat geven. We zullen zien.

Tot nu toe, geweldige value for money en eindelijk mijn eerste echte handopwinder.

12 likes

Yep, like it a lot! Gewoon een pretentieloos horloge, dat er wel goed uitziet. Zoals het Timex betaamt. En het ontharen van je pols krijg je erbij. :smile:

20231116_172040|375x500

13 likes

Eenvoudige Timex

vandaag

8 likes

Half zon, half bewolkt vandaag

10 likes

Weet iemand welke Timex dit is en uit welke periode? Ik heb hem in het blauw staan, maar heb geen idee verder. Ook zoeken op plaatjes met google levert niets op.

8 likes

Welk nummer staat er bij de 6 ?
De laatste 2 cijfers zijn het bouwjaar.

mijn Timex James

7 likes

1977 dus?
Zegt de rest van het nummer nog iets?

IMG_9371

1 like