Timex only

Ja, de 024 is het M24 uurwerk. Handwinder zonder datum. Als ie met datum was dan was het een M25.
De andere nummers zijn het model en wijzerplaat dacht ik.

4 likes

Dank je. Ik heb de gegevens erbij gezet.

Leuk, dan weet ik nu dat mijn geliefkoosde Timexje uit 1975 is :blush:

6 likes

Toch weer terug naar de Pan Am

13 likes

14 likes

T2M429-rs
Mijn eerste ‘grote’ horloge. Jaren veel tijd van afgelezen. Krijgt nu bar weinig draagtijd.

8 likes

11 likes

Mooi!

1 like

Deze kan ik eenieder warm afraden. Loopt meerdere minuten per dag te snel, de kroon voelt enorm slap aan en wanneer je de kroon weer indrukt na het instellen van de tijd verspringt hij een paar minuten waardoor je weer van voren af aan kan beginnen.

Heb Timex al een aantal maal om een retourlabel gevraagd, tot dusverre geen reactie.

1 like

Blijkt het al de 5e te zijn :man_shrugging:t3:

6 likes

7 likes

Zijn er een aantal onder jullie die dit horloge hebben en hier wat meer over kunnen vertellen? Z’n geld waard? Vaak in afprijzing? Automatisch uurwerk loopt goed? Hoe draagt de band? Goede lume?

Dank je wel!

1 like

10 likes

timex met alpha industries

9 likes

Ik heb nog niet toegeslagen en heb daar nu spijt van na de Black Friday deals. Nu wachten op de volgende ronde, want nu overal uitverkocht

Was er een grote korting op dan met BF?

1 like

30% voorbij zien komen op Zalando. Bij Timex zelf was hij destijds al uitverkocht.

1 like

Timex kan ook op kantoor :grin:

11 likes

Model is een Marlin, de water resistente handwinding horlogeserie van Timex voor mannen in de jaren 60 en 70.

Vandaag de dag gebruiken ze het voor horloges met zowel handwinding als automatische uurwerken.

1 like

Timex met Kerst, wie nog meer?

14 likes