Timex only

Deze onderweg van worn & wound, ltd editie. Kleuren, wijzerplaat en model kast deed t m. Bandje wordt direct vervangen door donkerblauwe nato.

15 likes

Leuke Timex!

Mesh staat ook niet slecht.

Nah, heb niets met mesh. Niet mijn ding. Gelukkig genoeg andere opties!

1 like

Tof exemplaar, de mijne is ook nog onderweg. Ik ben benieuwd wanneer deze arriveert, :blush::+1:

In zelfde kleuren? Had m op WUS gezien met donkerblauwe nato, was meteen verkocht!

Ja, dezelfde kleur wijzerplaat. Sportief met een vintage vibe. Ik zelf heb nog geen andere foto’s van dit model voorbij zien komen.

Vandaag via post.nl de invoerrechten voor de Roverheid mogen betalen. Schrok wel enigszins van het totale bedrag. 🫣

Iedereen betaalt BTW toch?

Je weet tevoren wat je kwijt bent. Grofweg 25% bij de prijs optellen.

1 like

Klopt, heb ook geen moeite om BTW te betalen, alleen hoe er met dat geld wordt omgegaan. Echter dat is een discussie die hier niet gevoerd hoeft te gaan worden.

Ik heb even zitten rekenen en kom op ongeveer 37% uit.

Dat is erg veel! Rekent Post NL zoveel transactie kosten?

Inderdaad. En als dat bedrijf nou eens een uitstekend product/diensten verleend, kan ik daar nog enigszins mee leven. Vandaar de lichte frustratie.:wink:

1 like

Ik kies meestal DHL Express als die optie er is. Rekenen ook wel wat inklaring kosten maar ze zijn razendsnel.

2 likes

Deze keer had ik die optie niet. Maar bedankt voor de tip.:blush::+1::+1::+1::+1:

Ok, weet ik ongeveer waar ik rekening mee moet houden… Meestal betaal ik alleen inklaringskosten, € 9,60 of dubbele daarvan € 19,20, zelfs bij duurdere horloges. We gaan het zien :crossed_fingers:

2 likes

Ik 1 op WUS, meer ook niet. Was genoeg om site van w&w te bezoeken…

1 like

[quote=“Gurbe, post:1195, topic:130413”]
WUS,
[/quote]

Jij bedoeld deze foto?

9 likes

Dat is m idd! Combi met blauwe nato maakt m helemaal af m.i.

1 like

Komt eraan:

Gewoon een geinig ding.

11 likes

Ik snap het, inderdaad erg strak. Ik heb nog een blauwe nato liggen en een mooie aanvulling voor de mesh band.:blush::+1:

1 like

Meer dan dat! Gewoon een heerlijke 60/70’s uitstraling. En nu, met een aantal vrije dagen, merk ik weer hoe lekker een dresser op leer draagt! Op werk draag ik dan liever iets wat een stootje kan hebben…

1 like