Zo is het. Ik hou ervan, of het nu vintage is of een moderne re-issue zoals deze Timex .
Vandaag binnengekomen. Het slechte weer getrotseerd en een 1e foto geschoten. Ligt heerlijk om de pols en heeft een warme uitstraling dmv het acryl. Daar kan geen saffier tegen op. Dadelijk eens kijken of dit een strap monster blijkt😉
Zo, dat is een mooie Timex! Veel plezier ermee!
Leuke Timex aanbieding
Dank je😊
Leuk horloge! Case past goed bij nato maar ook leer zal zeker kunnen. Die van mij ligt inmiddels in den Haag bij de douane. Ben benieuwd naar de extra kosten…
Dit horloge kan veel verschillende straps verdragen👍
Mooi exemplaar!
Ik heb drie Timex Marlin horloges: een 40mm Snoopy, een blauwe 34mm reissue en deze Rikketik vintage die door Timexman nieuw leven is ingeblazen.
Heerlijke horloges, veel plezier van en iconisch voor niet teveel geld.
Inderdaad mooi. Ik begrijp alleen dat de uurwerken van de vintage Timex lastig te onderhouden zijn.
Ja, eerlijk gezegd geen idee of Timexman hier een nieuw uurwerk in heeft gestopt of de bestaande heeft gereanimeerd.
In de reissue 34mm zit dacht ik een ST6. Niet bij iedereen geliefd, maar ik vind 'm prima lopen.
In de 40mm zit een luidruchtige Miyota maar ik stoor me daar niet aan.
Dat heb ik ook ergens gelezen, Timex is daar zelf niet open over.
De ST6 loopt best aardig op tijd, +5 s/d.
Maar op die Euro200,- hadden ze van mij best een iets beter uurwerk mogen plaatsen, tegen evt een tientje extra. Maar goed, altijd wat te klagen hier, nietwaar?
O ja: voor een tientje meer hadden ze er van mij ook best een SW210 in mogen lepelen
In de tussentijd dus behelpen met de ST6