Timex only

Zou er nog wat van die bij willen… :+1::blush:

Toch 2 uurtjes rijden voor mij… :smirk:

Ik zie het al Nils, die Speedy deal gaat het niet worden met jou, jouw doos moet langzamerhand uitpuilen! :joy:

1 like

Ja zeker :smirk: …Ik zou jou voorbeeld eens moetsn gaan volgen…vandaag ook nog op Rikketik geweest :slightly_frowning_face:

Had je dit ook al gezien? :grin:

2 likes

Nope - voor mij geen rikketik vandaag, ook niet online gevolgd…

1 like

Ik wil eigenlijk wel eens meerdere merken nu gaan proberen…Op de rikketik nu een Pontiac gekocht en wil ook nog een Eterna… :rofl: …Ik weet het…het gaat helemaal de verkeerde kant op :grin:

1 like

Met Eterna ga je vlg mij juist eindelijk de goede kant op :joy:

(oude foto)

3 likes

Heel gaaf!! Die je net liet zien vind ik ook mooi…vandaag op rikketik zoiets gezien maar dan automaat :star_struck:

1 like

Per ongeluk sinds deze week een nieuwe Eterna

-
Wilde eigenlijk een Seiko verkopen maar liet me weer deze aansmeren. Voor straf weer drie horloges verkopen de komende week :innocent:

1 like

Hahaha…maar die heb ik wel gezien en die is mooi hoor :+1::astonished::ok_hand:

We zijn trouwens het topic aan het kapen :grin:

1 like

OK, je hebt gelijk. Bijna dezelfde vorm hier maar dan on-topic

2 likes

Vandaag deze opeens aangeboden(na ja opeens… toen ik begon over Citizen)

Vreemd geval…er staat links van de dag nu een 1 en denk morgen 2…Naast de dag/datum net alsof de dagen van de week worden weergegeven.:thinking:

3 likes

Ik duik in bed - tijd om :blush:

1 like

De rust…ik nog lang niet…ga morgen de nacht in…Groetjes :+1::smiley:

1 like

Het is stil op het Timex front. Hoogste tijd dit topic weer nieuw leven in te blazen. Zijn er nog nieuwe aanwinsten te bewonderen? Zal zo weer een update geven als ik de foto’s op orde heb. Show your Timex watches!

Hierbij de beloofde update. Naast de vintage display zijn er een Timex Viscount Calendar en een Timex Sprite Calendar aan de collectie toegevoegd. De display wordt nu alweer te klein :sweat_smile:.

13 likes

WOW :star_struck: …prachtige collectie :ok_hand:

1 like

Vandaag 2 Timex gerelateerde pakketjes in ontvangst mogn nemen. Een leuk vintage damesmodel van Timex, en, daarmee ben ik nog het meest in mijn nopjes, is een fraaie Italiaanse brochure van de Timex collectie 1975. In zeer goed staat en een welkome aanvulling voor de collectie.

Hiebij wat plaatjes:

5 likes

Heel gaaf die brochure :ok_hand::smiley:

1 like

Vandaag nog een vintage Timex gevonden. Hij lijkt goed te lopen

5 likes

Mijn vader kwam gisteren met twee oude horloges aan die van mijn oma zijn geweest.
Daar zat deze mini oude timex handopwinder tussen.
Ga haar binnenkort eens openmaken om te kijken hoe de binnenkant eruit ziet maar ze loopt wel.
Apartste is dat de goedkope oma-parfum lucht zo’n 20 jaar na overlijden er nog steeds aan zit.

3 likes